منوی دسته بندی

نقطه ورود به سهام (قسمت چهارم)

آموزش نقطه ورود به سهام

چگونه نقطه ورود به سهام را تشخیص دهیم؟ تعیین نقطه ی ورود برای خرید سهام؟ بهترین زمان فروش سهام چه موقعی است؟ نحوه پیدا کردن نقطه ورود و خروج زودتر از موعد چیست؟ آموزش ابزارهای تشخیص نقطه ورود در تکنیکال؟ استراتژی ورود و خروج در سهام چیست؟ بهترین زمان معامله در بورس چه زمانی است؟
اگر این سوال ها برای شماهم پیش آمده با آموزش های ما همراه باشید. قبل از هر چیزی آموزش نقطه ورود به سهام قسمت اول و دوم را مطالعه و ویدیو را ببینید.

خرید پله ای چیست؟

هنگامی که کارشناسان از روند صعودی و رشد یک سهام اطلاع دارند ولی از روند کوتاه مدت آن چیزی نمی دانند دست به خرید پله ای می زنند که در چند مرحله صورت می گیرد که در هر بار خریدی که انجام می دهند مقداری از سرمایه برای انجام سفارش ها به بازار راه پیدا می کند و در این حالت می باشد که اگر فرد کارشناس یا معامله گر به درستی پیش بینی نکرده بود دچار ضرر زیادی نشود و می توان گفت که این روش بسیار هوشمندانه می باشد و در هنگام ضرر همه دارایی یک فرد یا شرکت از بین نمی رود که خرید پله ای در بورس به این معنا تعبیر می شود.
خرید پله ای یکی از روش های مستقیم برای خرید سهام در بورس می باشد که حتماً شما مخاطبان دوست داشتنی این اصطلاح را زیاد از افرادی که در بورس فعالیت می کنند شنیده اید که زمانی که افراد ماهر در بورس و کارشناسان از پتانسیل رشدی که یک سهام دارد خبر دارند اما از وضعیت کوتاه مدت آن اطلاعی ندارند.

آموزش خرید پله ای نقطه ورود به سهام

در آموزش خرید پله ای شما افرادی که تمایل به کار و فعالیت در بورس و در این حوزه را دارید با همه ی کار هایی که باید انجام دهید آشنا می شوید و حتی با دیدن یک ویدیو چند دقیقه ای متوجه خواهید شد که جریان آن چیست و البته فراموش نکنید که در این روش خرید به صورت چند مرحله ای صورت می گیرد و با فواصل زمانی معین می باشد.
در ویدیو بالا در ادامه آموزش های نقطه ورود به سهام در مورد یکی از کاردبرد های ورود پلکانی صحبت کرده ایم .

معایب کاهش میانگین خرید

کم کردن میانگین خرید با خرید دوبرابر همان سهم در زمانی که قیمت سهم در نهایت رشد می‌کند استراتژی خوبی است اما مشکل اینجاست که نمی‌توان بازار را به راحتی پیش‌بینی کرد و اگر قیمت سهم کاهش یابد، زیانی که سرمایه‌گذار متحمل شده بیشتر خواهد شد.
بنابراین سرمایه‌گذاران باید بسیار مراقب باشند و ریسک کاهش میانگین قیمت خرید را در نظر بگیرند. البته اینکار در اغلب مواقع ساده نیست و موضوع زمانی حادتر می‌شود که بازار با یک روند نزولی هیجانی روبرو شود.
عیب دیگر کم‌کردن میانگین با خرید پله‌ای، بهم خوردن توازن پرتفوی یا سبد دارایی است. به عنوان مثال اگر یک سرمایه‌گذار تصمیم گرفته که ۲۵ درصد از پرتفوی خود را به سهام پرریسک و پرنوسان اختصاص دهد، اگر شخص بازهم از این سهام خریداری کند درصد پرتفوی وی برای این دارایی افزایش خواهد یافت و توازن سبد خرید بهم خواهد خورد.
برای دیدن ویدیو های نقطه ورود قسمت اول اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *