منوی دسته بندی

سیگنال دامیننس بیت کوین

سیگنال دامیننس بیت کوین

سیگنال دامیننس بیت کوین، دامیننس بیت کوین چیست؟ روش های دریاف سیگنال با دامیننس چیست؟ آموزش تحلیل تکنیکال شاخص بیت کوین دامیننس؟

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال چقدر است؟ آموزش صفر تا صد شاخص ترس در بازار کریپتو ؟ انواع دامیننس چیست؟ آموزش دامیننس به صورت ویدئویی؟ منظور از دامیننس چیست؟ مارکت دامیننس چیست؟ رابطه دامیننس بیت کوین و تتر چیست؟

ما در این ویدیو نحوه دریافت سیگنال از دامیننس بیت کوین را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.

دامیننس، در لغت به معنی تسلط و یا سلطه می‌باشد.

در بازار ارز دیجیتال، معمولا برای بیت‌کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. به معنی درصد سلطه‌ی بیت‌کوین در بازار ارز دیجیتال.

سرمایه شما در بازار ارز دیجیتال

به طور مثال، فرض کنید اندازه ۱۰ میلیون دلار سرمایه در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. در صورتی که دامیننس بیت‌کوین ۶۰ باشد، به معنی این است که ۶ میلیون دلار بیتکوین در بازار وجود دارد و ۴ میلیون دلار سایر ارزهای دیجیتال.

از اون‌جایی که مهمترین عامل تعیین قیمت یک ارز دیجیتال، میزان عرضه و تقاضای اون ارز هستش، به همین علت، در تحلیل تکنیکال، استفاده از این دامیننس بسیار رایج می‌باشد.

زمانی که دامیننس بیت‌کوین، افزایشی می‌شود، انتظار می‌رود، قیمت بیت‌کوین نیز رو به افزایش داشته باشد و در صورتی که دامیننس کاهش پیدا کند، آلت‌کوین‌ها افزایش خواهند یافت.

بدیهی هستش، استفاده از این معیار به تنهایی برای پیش‌بینی وضعیت بازار کافی نیست و شما نیاز دارید بر روی نمودار قیمتی هم تحلیل داشته باشید.

مشاهده دامیننس بیت کوین

برای این‌که دامیننس بیت‌کوین را مشاهده کنید، در قسمت جستجوی وب‌سایت تریدینگ ویو، BTC.D را جستجو کنید.

معمولا برای تحلیل نمودار اون، از الگو‌ها، ترند،‌ کانال قیمتی، فیبو و … که در تحلیل تکنیکال بر روی نمودار قیمتی مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌ استفاده می‌شود.

آیا دامیننس یک شاخص است ؟

تا اینجا ما متوجه شدیم دامیننس یک شاخص است و میزان سلطه بیت کوین بر بازار ارزهای دیجیتال را نشان میدهد. اما این موضوع عموما به چه معنا است؟

اگر ما تمام بازار کریپتوکارنسی را کل در نظر بگیریم، درصد سرمایه‌ای که در اختیار بیت کوین است همان دامیننس میباشد. شاید این نکته هم برایتان حالب باشد که بدانید تمام ارزهای موجود در کریپتو شاخص دامیننس دارند. و حتی میتوانید در سایتهایی مانند coin360 در یک چارت میزان سلطه بزرگترین ارزها را ببینید. موضوع مهمی که باید در نظر گرفت برای استفاده از دامیننس، این است که به تنهایی bitcoin dominance را در نظر نگیریم. یکی دیگر از دامیننس هایی که با تحلیل بر روی آن میتوان روند حرکتی را پیدا کرد دامینس تتر میباشد. دامیننس تتر نشان دهنده حجمی است که در بازار تبدیل به دلار شده و از بازار خارج شده.

آموزش نحوه دریافت سیگنال خرید و فروش با دامیننس

جهت آموزش نحوه دریافت سیگنال خرید و فروش با دامیننس حتما ویدیو بالا را تماشا کنید.

اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخگو باشیم. حامد کامرانی شخصا به سوالات شما پاسخ میدهد. شما همچنین میتوانید پکیج های اموزش بورس رایگان ما را از صفحه اصلی وب سایت دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *