منوی دسته بندی

دانلود رایگان اسیلاتور سیگنال دهی سی سی ای rsi _ cci

برای دریافت اندیکاتور کلیک کنید

دانلود رایگان اندیکاتور rsi-cci

آموزش اندیکاتور سی سی ای را از کجا تهیه کنم؟ دانلود رایگان اندیکاتور سی سی ای را از کجا انجام دهم؟ ای سی سی چیست؟ اسیلاتور سی سی ای چیست؟
برای یافتن جواب سوالات بورسی خود آموزش بورس ما را دنبال کنید.

اندیکاتور اسیلاتور سیگنال دهی سی سی ای rsi _ cci

اندیکاتور سی سی ای یا Commodity Channel Index یک اسیلاتور است که قدرت و جهت تغییرات قیمت‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. این اندیکاتور برای تشخیص وضعیت بیش‌خرید یا بیش‌فروش بودن بازار مفید است. اندیکاتور سی سی ای از تغییرات نسبی قیمت‌ها نسبت به میانگین متحرک استفاده می‌کند و می‌تواند برای هر بازه زمانی تنظیم شود.

برای کار با اندیکاتور سی سی ای، معمولاً به دنبال تقاطعات بازدهی CCI با سطوح 100 و -100 هستیم. وقتی CCI از مقدار 100 به سمت بالا برخورد می‌کند، نشان‌دهنده واگرایی مثبت و احتمال بیش‌خرید بودن بازار است. به همین ترتیب، وقتی CCI از مقدار -100 به سمت پایین برخورد می‌کند، این ممکن است نشانگر واگرایی منفی و احتمال بیش‌فروش بودن بازار باشد.

اسیلاتور سیگنال دهی سی سی ای rsi _ cci

اسیلاتوری را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم که از ترکیب rsi   و cci  ساخته شده است . این ترکیب و کراس هایی که شکل می دهد به ما سیگنال های ورود و خروج می دهد .

اما اندیکاتورها و اسیلاتورها همه خطا دارند که باید در کنار تحلیل های دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. نمایی از سیگنال هایی که این اسیلاتور به ما می دهد در شکل زیر مشخص است

اسیلاتور اس اس ای

در این پست قابلیت های اسیلاتور سیگنال دهی اس اس ای rsi _ cci را برای شما توضیح دادیم. برای مشاهده ویدیوهای آموزش بورس به صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی مراجعه کنید. شما میتوانید اسیلاتور اس اس ال را در ادامه به صورت رایگان دانلود کنید.

برای اینکه خطای این اسیلاتورها کم شود باید به تحلیل تکنیکال کلاسیک رجوع کرد یا با اندیکاتورهایی مثل مک دی و ار اس ای ترکیب شود تا خطاهای کمتری را به ما بدهد .

این اندیکاتور مخصوص متاتریدر 5 و مفید تریدر می باشد

 

برای دریافت اندیکاتور کلیک کنید

یک نظر

  • Thiseadia گفت:

    The location of prior diagnostic biopsies may be helpful to guide sectioning stromectol kopen

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *