منوی دسته بندی

دلایل مسدود شدن کاربران ایرانی بایننس چیست؟

آموزش حل مشکلات بلاک شدن بایننس؟ فیلم اموزش دلیل مسدود شدن بایننش را از کجا رایگان دانلود کنم؟ چگونه متوجه شویم صرافی بایننس حساب را مسدود یا بلاک کرده است؟ آموزش جلوگیری از بلاک شدن در صرافی بایننس ؟حل مشکل ورود به بایننس چگونه است؟ پیام بلاک شدن بایننس چیست؟

ویدیو آموزش
دلیل مسدود شدن بایننس

ما در این ویدیو دلایل بلاک شدن کاربران و مسدود در در بایننس را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.

دلایل مسدود سازی حساب کاربران ایرانی در بایننس:

ده‌ها کاربر ایرانی صرافی بایننس به ارزدیجیتال گفته‌اند که به‌تازگی حساب آنها در این صرافی مسدود شده است و اجازه معامله ندارند.
به گزارش ارزدیجیتال، از حدود یک هفته پیش، حساب تعداد زیادی از کاربران ایرانی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مسدود شده است.

خطای مسدود شدن در بایننس چیست؟

کاربران مسدودشده پس از ورود به قسمت معاملات صرافی بایننس، با پیغام خطای «Apologies but we are unable to provide services to you as per our Terms of Use.» مواجه می‌شوند.
در این پیغام به کاربر گفته می‌شود که طبق شرایط استفاده از خدمات این صرافی، او نمی‌تواند از خدمات استفاده کند. البته کاربرانی که این خطا را دریافت کرده‌اند مجاز هستند سرمایه خود را برداشت کنند.
وب‌سایت ارزدیجیتال در این مورد از چند کاربر مسدودشده پرس‌وجو کرده است و همه آنها گفته‌اند که حداقل یکبار با آی‌پی کشور ایران وارد حساب کاربری binance خود شده‌اند.
binance  در بخش شرایط استفاده از خدمات خود به صراحت نوشته است که کاربران ساکن در کشورهای تحت‌تحریم نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند و در صورت مشکوک‌شدن نسبت به فعالیت‌های یک کاربر، این صرافی مجاز است سرمایه‌‌های او را بلوکه کند. با این حال، تعداد زیادی از کاربران ایرانی همچنان با تغییر آی‌پی خود در حال استفاده از خدمات این صرافی هستند.

علت مسدودشدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس چیست؟

مسدودشدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس موضوع جدیدی نیست، اما تعداد بالای مواردی که اخیراً مسدود شده‌اند می‌تواند نشان از تغییر سیاست‌های کلی این صرافی داشته باشد. بایننس بارها اعلام کرده است که در مورد تحریم‌ها و تراکنش‌ها پایبند قوانین بین‌المللی است.

جلوگیری از بسته شدن اکانت بایننس با ثابت نگه داشتن آی پی

نکته‌ای بسیار مهم برای عدم بسته شدن حساب بایننس وجود دارد. توجه به این نکته برای کاربران ایرانی، که برای عدم شناسایی از ابزارهای تغییر آدرس آی پی نظیر VPN استفاده می‌کنند، بسیار ضروری است. اگر در زمان ثبت نام و ایجاد حساب کاربری جدید، از آی پی آدرس متعلق به کشور X استفاده کردید (مثلا با اتصال به یک پراکسی یا سرویس وی پی ان)، از این به بعد، برای لاگین به اپلیکیشن یا وب سایت و استفاده از خدمات نیز همواره باید از یک آدرس IP مربوط به کشور X استفاده کنید.
به عنوان نمونه اگر حین درست کردن اکانت تازه، در سرویس VPN به سروری واقع در کشور آلمان وصل شده بودید، از این به بعد همیشه باید قبل از ورود به وب سایت یا اپلیکیشن نیز برای جلوگیری از بسته و مسدود شدن حساب اکانت بایننس به سروری قرار گرفته در آلمان اتصال پیدا کنید. اگر در بازه‌های زمانی کوتاه، با آدرس‌های IP متفاوتی وارد نرم افزار یا وب سایت شوید، سیستم به حساب کاربری‌تان مشکوک شده و آن را مسدود می‌کند. در ادامه برای رفع تعلیق باید احراز هویت کنید. این شروع مشکلات است!

آیا کاربران خارج از ایران هم در صرافی بایننس بلاک میشوند؟

چنین مشکلی حتی ممکن است برای کاربران خارجی نیر رخ بدهد، چنانچه تغییر مستمر موقعیت جغرافیایی و کشوری که از آنجا وارد بایننس می‌شوند، سیستم را حساس خواهد کرد. با این حال، احتمال وقوع چنین حادثه‌ای برای کاربران کشورهای خارج از فهرست تحریم Binance بسیار پایین است، چرا که برای آن‌ها دلیلی به منظور تغییر آدرس IP وجود ندارد. اما این خطر همیشه کاربران ایرانی را تهدید می‌کند.

آموزش حل مشکل مسدود شدن در بایننس با تغییر آی پی

در نرم افزارهای تغییر آی پی، پولی یا رایگان، برنامه ممکن است در هر مرتبه اجرای آن، به صورت تصادفی یا بر اساس ترافیک شبکه، سروری واقع در کشوری متفاوت در مقایسه با دفعه قبلی اجرای اپلیکیشن را برای انتخاب به شما نشان بدهد. در اینجا باید حواس جمع بوده و کشوری که در زمان ثبت نام داخل بایننس انتخاب کرده بودید را مجددا برگزینید. به این ترتیب از مسدود شدن حساب اکانت بایننس جلوگیری خواهد شد.
تا جای ممکن از یک سرور ثابت استفاده کنید. حتی اگر داخل یک کشور نیز به طور مستمر موقعیت‌تان تغییر کند، احتمال بسته شدن حساب بایننس وجود دارد. بهترین راهکار، خرید سرویس‌های پولی و مخصوص خرید یک آی پی آدرس استاتیک (ثابت) است.

آدرس آی پی
استاتیک

در زمان استفاده از نرم افزارهای وی پی ان رایگان یا حتی پولی، در هر مرتبه شما به سروری متفاوت متصل می‌شوید. از طرفی کاربران زیادی همراه شما به همان سرور متصل هستند. این موضوع احتمال مسدود شدن حساب بایننس را افزایش می‌دهد.
منظور از آدرس IP استاتیک، تخصیص یک آدرس ثابت به شما است، به طوری که در هر مرتبه ورود به وب سایت یا اپلیکیشن Binance، سیستم آن شما را با همان آدرس آی پی همیشگی تشخیص خواهد داد. در قسمتی دیگر، بیشتر درباره مزایای این روش و چگونگی استفاده از آن توضیح می‌دهیم

وی پی اس (VPS) بهترین روش عدم مسدود شدن حساب بایننس

VPS یا Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است. این در مقایسه با VPN کاملا متفاوت است. به طور ساده، سرور مجازی قسمتی از یک سرور اختصاصی کامل محسوب می‌شود که دارای یک یا چند آدرس آی پی ثابت است. در اینجا به واسطه تکنولوژی مجازی‌سازی، یک سرور فیزیکی بزرگ به چند سرور (مجازی) کوچکتر تقسیم می‌شود. به این ترتیب از توان سخت افزاری آن می‌توان حداکثر بهره را برد.
VPS حین استفاده، کاملا شبیه یک سرور اختصاصی عادی است. مقداری حافظه اصلی و ثانویه به همراه تعدادی پردازنده‌ مشخص به آن تعلق گرفته و امکان نصب سیستم عامل دلخواه مهیا است. با خرید یک وی پی اس از مزایای زیادی بهره‌مند خواهید شد و کاربرد آن حتی برای یک کاربر عادی محدود به جلوگیری از مسدود شدن حساب بایننس نیست. به عنوان نمونه، به خاطر دسترسی به اینترنت گیگابیتی، قادر به دانلود و بارگذاری سریع انواع داده (به صورت غیر لوکال) خواهید بود.
بعد از نصب سیستم عامل روی وی پی اس (معمولا یک ویندوز سرور)، می‌توان با ریموت دسکتاپ زدن، از آن خیلی عادی شبیه کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود استفاده کرد. یک تریدر از طریق مرورگر یا نرم افزار دسکتاپ نصب شده روی وی پی اس خود، به حسابش در بایننس وارد می‌شود.
توصیه میکنم حتما ویدیوآموزشی بالا را مشاهده کنید.
اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخگو باشیم. حامد کامرانی شخصا به سوالات شما پاسخ میدهد. شما همچنین میتوانید پکیج های اموزش بورس رایگان ما را از صفحه اصلی وب سایت دنبال کنید.

 

دیگر آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *