منوی دسته بندی

پرسودترین سهام در برجام چیست؟

اثر احیای برجام بر صنایع بورسی چیست؟ پیش بینی اتفاقات متفاوت در بورس را از کجا تهیه کنم؟ سیگنال برجامی به بورس چیست؟ برجام چه تاثیری بر بورس خواهد گذاشت؟ مهمترین عوامل تاثیرگذار بر معاملات بورس چیست؟

ویدیو آموزش
پرسودترین سهام در برجام

این یک برگه
شگفت انگیز

ما در این ویدیو بازار بورس و برجام را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.

بازار بورس و برجام

دوست من سلام

در این ویدیو درمورد بازار بورس و برجام صحبت کردیم

حتما ویدیو را ببین و با دوستانت به اشتراک بزار

اقتصاد کشور در این برهه درگیر رشد نقدینگی و بحران تحریم است که با توجه به تیم اقتصادی دولت امید چندانی به اصلاح ساختاری نداریم .

هرچند تیم اقتصادی هنوز رای مجلس را نگرفته ولی با این دیدگاه فقط دنبال مسکن های موقتی هستند که فقط تورم را به تاخیر می اندازند

در بازار بورس چون دلار تاثیر زیادی دارد در صورت کنسل شدن مذاکرات رشد دلار را خواهیم داشت که بعداز ان قطعا تورم و بعد حرکت رو به بالای سهام را تجربه خواهیم کرد .

اگر مذاکرات انجام شود اول گروه خودرویی و بانکی می توانند حرکت مثبت خود را انجام دهند و بعد از ان گروه بیمه و حمل و نقل و بعد از مدتی سهام دلاری .

پس حتما با دنبال کردن اخبار و بررسی بهترین سهام در این گروه ها واچلیست خود را اماده نمایید.

اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخگو باشیم. حامد کامرانی شخصا به سوالات شما پاسخ میدهد. شما همچنین میتوانید پکیج های اموزش بورس رایگان ما را از صفحه اصلی وب سایت دنبال کنید.

فهرست مطالب

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *