منوی دسته بندی

دانلود رایگان ویدئو آموزش رفع مشکل مفید تریدر در بورس

ویدئو آموزش رفع مشکل مفید تریدر را چگونه رایگان دانلود کنم ؟دانلود رایگان ویدئو آموزش مفید تریدر ؟ چگونه مشکل مفید تریدر را حل کنیم؟ فعال سازی مفید تریدر چگونه است؟ چگونه بورس را رایگان و کامل یاد بگیرم؟ برای کار با مفید تریدر بورس از کجا شروع کنم؟ آموزش کار با نرم افزار مفید تریدر چگونه است؟ حساب واقعی در مفید تریدر چگونه است ؟

ویدیو آموزش
فعال سازی مفید تریدر

ما در این ویدیو فعال سازی مفید ترید را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.

رفع مشکل مفید تریدر

سلام خدمت دوستان عزیز
خیلی از شماها در پیج اینستاگرام از کار افتادن مفید تریدر رو مطرح کرده بودید که دیگه دسترسی به سرور رو نداریم .
تیم اکادمی برای رفع این مشکل بررسی های لازم رو انجام داد و در قالب کلیپ بالا نحوه اتصال و رفع مشکل مفید تریدر رو برای شما عزیزان در سایت قرارا داد .
مفید تریدر تا کنون به صورت رایگان در دسترس همه افراد بوده و حتی اگر کد بورسی در مفید هم نداشتید با باز کردن حساب دمو این برنامه به شما دسترسی می داد .
اما جدیدت کلیه حساب های دمو بسته شده و برای اتصال به سرور مفید احتیاج است که در مفید ثبتنام کنید و کد بگیرید بعد از ان در قیمت مفید تریدر یک یوزر پسورد تهیه میکنید که با ان می توانید وارد مفید تریدر شوید .
اگر جدیدا ثبتنام کردید بعداز گذشت 3 الی 5 روز مفید شما قابل دسترس می شود .
اگر از قبل در مفید کد داشتید که بلا فاصله می توانید یوزر داده شده را در قسمت ربوطه که در فیلم کامل توضیح داده شده وارد نمایید و استفاده کنید .
حتما فیلم بالا را ببینید و اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات ارسال کنید همکاران بنده پاسخگوی شما خواهند بود.

فهرست مطالب

‫2 نظر

  • امید گفت:

    سلام
    واقعا دمت گرم
    مشکل من حل شد

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *