منوی دسته بندی

دانلود رایگان ویدئو آموزش کامل تحلیل پالایش یکم

آموزش رایگان تحلیل پالایش یکم به صورت کامل را از کجا دانلود کنم ؟ پالایش یکم شامل چیست؟ پالایش یکم سهام یاب چیست؟ سرنوشت صندوق پالایشی یکم چه میشود؟ ضرر سهامداران پالایشی یکم چقدر است؟

ویدیو آموزش
تحلیل پالایش یکم

ما در این ویدیو تحلیل پالایش یکم را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.
حتما ویدیو بالا را ببینید تحلیل کلی را در ویدیو کامل انجام دادیم . چند نکته هست که اینجا برای شما دوستان عزیز توضیح خواهم داد .

آیا پالایش یکم ارزش خریداری دارد؟

پالایش یکم با توجه به اصلاحی که انجام داده هر قیمتی باز ارزش خرید نداره و با توجه به دامنه قیمت احتمال افت زیاد در یک روز را دارد پس پیدا کردن مکان های خرید کم ریسم بسیار اهمیت دارد .

نقطه ورود کم ریسک در تحلیل پالایش یکم

در ویدیو توضیح دادیم که نقطه ورود کم ریسک کجا می تواند باشد ولی در زمان برخورد به حمایت ما برای ورود احتیاج به یک کندل برگشتی داریم تا بتوانیم ورود کنیم بدون علائم برگشت ورود کردن خطرناک است و احتمال از دست دادن حمایت و فعال کردن حد ضرر می باشد .
سعی کردیم در این تحلیل نکات اموزشی را ارائه دهیم تا از این نکات در تحلیل های دیگر هم استفاده کنید.
اگر سوالی در مورد این نماد دارید در نظرات ارسال کنید بچهای پشتیبانی ایت پاسخگو خواهند بود .
اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخگو باشیم. حامد کامرانی شخصا به سوالات شما پاسخ میدهد. شما همچنین میتوانید پکیج های اموزش بورس رایگان ما را از صفحه اصلی وب سایت دنبال کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *