منوی دسته بندی

استراتژی معاملاتی TPP

استراتژی معاملاتی TPP

استراتژی باینری آپشن چیست؟ اندیکاتور و استراتژی برای باینری آپشن؟ آموزش تحلیل تکنیکال؟ تحلیل تکنیکال بورس؟ استراتژی معاملاتی TPP چیست ؟ راهنمای بازار مجازی ؟ استراتژی سفارش گذاری؟ سرمایه گذاری های معاملاتی تحلیل تجربی چیست؟

معاملاتی TPP

ما در این ویدیو استراتژی معاملاتی TPP را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.

استراتژی معاملاتی TTP چیست ؟

این سیستم معاملاتی بر پایه پرایس اکشن می باشد.

TPP مخفف  Trendline  Price Patterns است که از خط روند الگوهای کندلی استفاده می شود .

ما در فیلم اموزشی استفاده از واگرایی و فیبوناچی هم به این سیستم اضافه نمودیم .

خط روند، یک ابزار ترسیم نموداری دینامیک است. این خط از اتصال نقاط چرخش قیمت در نمودار تشکیل می‌شود. در تحلیل تکنیکال از خط روند برای تشخیص نقاط احتمالی واکنش بازار استفاده می‌کنند. این خطوط بر اساس شرایط بازار و نمودار می‌توانند خاصیت حمایتی یا مقاومتی داشته باشند. در واقع خط روند، حمایت یا مقاومت به صورت افقی مورب است.

مهمترین سوالات هنگام ترسیم برای معامله گران چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که هنگام ترسیم برای معامله گران پیش می‌آید این است که باید بر اساس کدام ناحیه – قیمت باز و بسته شدن یا بیشترین و کمترین – از شمع‌های قیمتی، خط روند مد نظرشان را رسم کنند! پاسخ این سوال به شرایط نمودار و دیدگاه تحلیل‌گر بستگی دارد. به طور کلی، خط روندی که کاملا منطبق بر نقاط بالا و پایین یا باز و بسته شدن شمع‌های قیمتی باشد، در مواقع نادر شکل می‌گیرد. به عبارت ساده‌تر، قاعده خاص و تثبیت شده‌ای در این زمینه وجود ندارد و هر فرد می‌تواند طبق دیدگاه و تجربه‌های شخصی خود از آنها استفاده کند. در این زمینه معامله گران فقط باید بر عدم تقاطع خط و بدنه شمع‌های قیمتی تمرکز کنند.

الگوهای شمعی

الگوهای شمع ژاپنی تصویری روان‌شناختی از ذهنیت معامله‌گران در آن زمان به ما ‌می‌دهد. این تصویر به‌وضوح نشان می‌دهد که عملکرد معامله‌گران در زمان مشخص بازار چگونه است. ازآنجاکه تحلیل الگوهای شمعی یکی از انواع تحلیل تکنیکال است، اساس الگوهای شمعی روان‌شناسی معامله‌گران است. یکی از ایده‌ها برای الگوهای شمعی این است که معامله‌گران در زمان‌های یکسان رفتار یکسانی از خود بروز می‌دهند و این رفتار یکسان در نهایت خود را در ظاهر شمع‌ها نمایان می‌کند.

انواع الگوهای شمعی

الگوهای شمعی به‌طورکلی به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  •  ۱. الگوهای برگشتی
  • ۲. الگوهای دنباله‌دار

اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظر ات ارسال نمایید تا پاسخگو باشیم. اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخگو باشیم. حامد کامرانی شخصا به سوالات شما پاسخ میدهد. شما همچنین میتوانید پکیج های اموزش بورس رایگان ما را از صفحه اصلی وب سایت دنبال کنید.

استراتژی معاملاتی TTP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *