منوی دسته بندی

روش های خرید رمز ارز ها

برای مشاهده ویدیو رایگان آموزش انواع روش های خرید رمز ارزها از آپارات کلیک کنید.

ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال چگونه است؟ صرافی ارز دیجیتال چیست؟ نحوه معامله در صرافی چگونه است؟ خرید و فروش بیت کوین چگونه است؟ خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه چگونه است؟ خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت انجام میشود؟ بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟ سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال چگونه کار میکند؟

انواع روش های خرید رمز ارزها

بازار ارزهای دیجیتال جذابیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد. در سال ۲۰۲۰ مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ۴۴۵ بیلیون دلار نیز عبور کرده است. بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، یکی از ارزشمندترین دارایی‌های جهان به حساب می‌آید و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، تتر و … نیز کاربردهای فراوانی در زندگی عادی پیدا کرده‌اند. همه این موارد بخشی از دلایلی هستند که افراد زیادی را به خرید و فروش ارز دیجیتال علاقه مند می‌کنند.

خرید و فروش ارز دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟

برای شروع خرید و فروش ارز دیجیتال ابتدا باید آموزش‌های اولیه را پشت سر بگذارید. در این مدت در مورد ارزهای دیجیتال مختلف تحقیق کنید، با رایج‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال آشنا شوید و اساس کار ارزهای دیجیتال را بیاموزید. شبکه بلاکچین از لحاظ فنی پیچیدگی‌های زیادی دارد. تکنولوژی رمز ارزها کاملاً با ارزهای فیات یا ارزهای رایج فیزیکی متفاوت است و چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آن‌ها بیاموزید.

هنگام کار با ارز دیجیتال به چه نکاتی توجه کنیم؟

با افراد حرفه‌ای مشورت کنید، اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید و هیچ گاه بدون جمع آوری اطلاعات اولیه وارد بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال نشوید. آموزش و کسب اطلاعات می‌تواند تا چندین ماه زمان ببرد اما به شما قول می‌دهیم که تک تک لحظاتی که برای آموزش صرف می‌کنید ارزشش را خواهد داشت. فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال به همان اندازه‌ای که جذاب است می‌تواند ترسناک باشد و باعث از دست رفتن سرمایه شما شود. پس قبل از این که در گوگل عبارت «اتریوم قیمت» را سرچ کنید و بدون هیچ دانش قبلی اقدام به خرید رمز ارزها نمایید، حتماً مدت زمان کافی را برای یادگیری در نظر بگیرید.

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ ورود به بازار رمز ارزها

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی، انتخاب یک ارز مناسب و تحلیل آن، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی ارز دیجیتال مد نظر خود را تهیه کنید. مطمئن‌ترین و بهترین روش خرید ارز دیجیتال شامل موارد زیر می‌شود.

۱. خرید ارز دیجیتال از یک
صرافی بین المللی

صرافی یا exchange محل خرید و فروش ارز دیجیتال است. صرافی‌های بین المللی زیادی وجود دارند که امکان خرید و فروش تقریباً همه رمز ارزها را برای شما فراهم می‌کنند. صرافی Binance یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که بخش زیادی از تراکنش‌های روزانه ارزهای دیجیتال از طریق آن انجام می‌گیرد. برای خرید از این صرافی و صرافی‌های مشابه باید ابتدا در آن‌ها ثبت نام کنید و یک کیف پول بسازید. سپس می‌توانید بعد از تأیید هویت به راحتی ارز دیجیتال خود را بخرید یا بفروشید.
البته این صرافی‌ها مشکلاتی مانند خرید دلاری و عدم سرویس دهی به ایرانیان ساکن ایران دارند.یکی دیگر از صرافی های محبوب ایرانی ها که فیلتر نمی باشد کوینکس است.

۲. خرید ارز دیجیتال از یک
صرافی ایرانی معتبر

با توجه به مشکلات صرافی‌های بین المللی، بسیاری از تریدر ها از صرافی‌های آنلاین ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. تعداد زیادی اصرافی ایرانی ارز دیجیتال وجود دارد. توصیه می‌کنیم حتماً گزینه‌ای را انتخاب کنید که معتبر و با سابقه باشد.

۳. خرید به صورت
شخص به شخص

اگر تمایل به آموزش صفر تا صد بورس دارید، کلیپ های آموزش رایگان بورس ما را از دست ندهید.

چگونه سهام را خرید و فروش کنیم؟

چگونه سهام را خرید و فروش کنیم؟ سهام چیست؟ شاید این سوال برای تازه کارا در بورس پیش آمده است.ما قصد دارم در این مقاله به طور تخصصی توضیح جامع در مورد خرید و فروش سهام برای شما انجام بدهیم پس برای ادامه مطلب با ما در همراه باشید.

خرید و فروش سهام

آموزش صفر تا صد خرید و فروش سهام به صورت آنلاین
اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *