منوی دسته بندی

تحلیل نماد قشکر

تحلیل نماد قشکر

سلب مسئولیت : این اطلاعات فقط تحلیل نماد قشکر و دیدگاه تیم تحلیلی مجموعه می باشد و به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش محسوب نمی شود و بر اساس تحلیل و برداشت شخصی خود اقدام به خرید و فروش نمایید و این مجموعه نسبت به سود و زیان شما هیچگونه مسئولیتی ندارد.

 

نماد قشکر در بازار بورس تهران فعالیت می‌کند. در آخرین معامله، قیمت پایانی این نماد 2,620 تومان بود و درصد تغییر آن نسبت به روز قبل 0.42٪ بود. حجم معاملات 2.159 میلیون است. ارزش آن نیز 5.7 میلیارد تومان بوده.

با توجه به تحلیل بنیادی، نسبت P/E این نماد در شرایط بدی قرار دارد. از این رو نسبت سود سالیانه به مبلقی که برای سهم پرداخت شود، مطلوب نیست.

در نمودار تکنیکال، الگوی کندلی نفوذی صعودی و کندل بازگشتی صعودی مشاهده می‌شود. اندیکاتور ها نشان دهنده خریداران و فروشندگان را به صورت آماری نشان می‌دهد.

آکادمی تخصصی آموزش بورس حامد کامرانی یک منبع مفید برای آموزش بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری است. این آکادمی دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد و به روزترین مطالب و تکنیک‌های مربوط به بازار بورس را ارائه می‌دهد1.

موسس این آکادمی، با تجربه‌ای در حوزه بورس و بازارهای مالی فعالیت می‌کند. او مدارک تحلیل تکنیکال از جی آر اس انگلستان و تحلیل فاندامنتال از کیو ای ال انگلستان را دریافت کرده است.

آکادمی حامد کامرانی به صورت حضوری در شیراز و به صورت آنلاین در شهرهای دیگر ایران فعالیت دارد. دوره‌های آموزشی این آکادمی شامل موضوعات مختلفی از جمله آموزش بازار بورس، تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، ارزهای دیجیتال، و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *