منوی دسته بندی

روانشناسی در بازار

روانشناسی در بازار

من تصمیم گرفتم آموزش های بورس و روانشناسی در بازار را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهم. برای مشاهده و گذراندن این دوره میتوانید کلیپ های آموزشی  را دنبال کنید.
در ابتدای هر آموزش یک کلیپ آموزشی برای شما قرار داده شده است. اما اگر عادت به مطالعه دارید و از خواندن متن لذت میبرید، محتوای متنی کلیپ های آموزشی راهم در ادامه این پست میبینید.
همچنین برای افراد پر مشغله که فرصت مطالعه و مشاهده ی فایل های آموزشی را ندارند پادکست های صوتی را در انتهای این آموزش قرار داده ام. پس اگر از دسته افراد علاقه مند به فایل های صوتی هستید فورا به انتهای این آموزش مراجعه کنید.

روانشناسی

ما در رفتارهای اجتماعی گاها حرکاتی را انجام میدهیم که بازتاب انها در بازارهای مالی نیز رخ می دهند .
در این ویدیو درمورد چندین رفتار هیجانی و طرز تفکرات اشتباه دربازار های مالی صحبت کردم .
که می تواند در بلند مدت تاثیرات خوبی در روند معاملاتی شما بگذارد.
اینکه قبلا شما ضرر سنگینی از یک سهم کردید و دیگه به سراغ ان سهم نرفته اید حرکت اشتباهی است شاید الان آن سهم در موقعیت مناسب خرید باشد و شما نباید ان مقعیت و سود را از دست بدهید اما طرز تفکرات اشتباه مانع گرفتن این سود می شود .
در دنیای بازارهای مالی مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار امری ناگسستنی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد قطعا باعث فشار های روحی و عصبی خواهد شد که نتیجه ان رفتارهای هیجانی است که باعث ضرر های پی در پی خواهد شد.

یک نظر

  • Thiseadia گفت:

    stromectol tablets price The stimulus was a 5 ms sine wave tone pip of alternating polarity with cos2 envelope rise and fall times of 0

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *