منوی دسته بندی

خرید عرضه اولیه بدون نقدینگی

 

مقدمه:

همانطور که در یحث اول در مورد عرضه اولیه چیست؟ و آموزش صفرتاصد صحبت کردیم که عرضه اولیه به دلایلی که که اینقدر محبوبیت بین افراد تازه کار در بورس دارد که در کمترین زمان سود می‌کنند و کم ریسک است ، د به همین که بورس در میان مردم محبوب شد. ما سعی دارین در ادامه این مطلب شما را به خرید عرضه اولیه بدون نقدنگی آشنا کنیم و برای شما توضیح جامع تری قرار بدهیم پس با ما در همراه باشید.

آیا خرید عرضه اولیه بدون نقدینگی امکان پذیر است؟

از آن‌جایی که خرید عرض های اولیه در میان مردم جذابیت پیدا کرد و افراد های زیادی جذب بورس و خرید سهام شداند. بسیاری از کار گذاری ها پیشنهاد جالبی برای کسانی که پول ندارن یا افراد هایی که سهام های زیادی خریدن به هر دلایلی که نمی توانند عرضه اولیه بخرن کارگزاری ها گزینه ای قرار داده به نام بدون نقدینگی تا کار افرادی که در بورس کار می‌کنند راحت کند

خریدن عرضه اولیه بدون نقدینگی یعنی چه؟

خریدن عرضه اولیه بدون نقدینگی یعنی این که هر دلایلی که افراد نمیتوانند عرض اولیه بخرند. شرکت برای آ ها به صورت خود کار اون عرض اولیه را به تعداد نفرادی که اسم نوشته شد یا خودشان تنها هستند. را میخرد بعد از این که خرید خود کار گزاری به صورت خود کار میفروشد. و اون هزینه ای که مقدار عرضه اولیه خریده بود به صورت خود کار بر میدارد و ما بقی سود آن به خود شما باز میگرداند.
کلام آخر:
با توجه به صحبت هایی که در مرود عرض های اولیه شد من به افرادی که تازه وارد بورس شدند پیشنهاد می‌کنم. حتما از عرضه اولیه بخرن و سود کنند. تا متوجه بشن سرمایه گذاشتن در بورس چقدر لذت بخش است. اول بگم بای کسانی که می‌خواهد در بورس سهام بخرن ترید کنند صبل از این کار ها حتما آموزش در مورد بورس کاملا یاد بگیرن.

آنچه که در مورد بورس باید بداینم :

          
]چگونه وارد بورس شویم؟                 عرضه اولیه چیست                        عرضه اولیه بدون نقدونگی
              
بعد از دریافت کد بوسرس چه کنیم؟      نحوه خرید عرض اولیه در کار          اوراق بهادار چیست؟
گزاری آگاه ، مفید ، فارابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *