منوی دسته بندی

تحلیل نماد دتولید

سلب مسئولیت : این اطلاعات فقط تحلیل نماد دتولید و دیدگاه تیم تحلیلی مجموعه می باشد و به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش محسوب نمی شود و بر اساس تحلیل و برداشت شخصی خود اقدام به خرید و فروش نمایید و این مجموعه نسبت به سود و زیان شما هیچگونه مسئولیتی ندارد

 

تحلیل نماد دتولید

دتولید یکی از شرکت‌های داروسازی در بازار بورس است. این شرکت در زمینه تولید داروهای شیمیایی و گیاهی فعالیت می‌کند. سال گدشته آمار این نماد 30 میلیارد و 411 میلیون تومان بوده است. این آمار با بیش از 392 درصد افزایش سود داشته. این سود نسبتی به مشابه سال قبل خود داشته است.

از این رو در مدت 10 ماهه مالس سال 1402 مبلغی با عنوان 6,588,195 میلیون ریال در آمد فروش داشته است. این درمد نسبت به مدت زمان مشابه خود 61 درصد رشد داشته است.

نمودار تکنیکال دتولید در حال اصلاح است. انتظاری که از این نماد می‌رود در آینده با آمار مثبت رو به رشد همه را خوشحال میکند. همچنین این آمار نشان دهنده این است که از نطر بنیادی این شرکت رشد 5 برابری را دارد.

آکادمی بورس حامد کامرانی منبع مناسبی برای آموزش فارکس، بورس و ارزدیجیتال است. حتی اگر نیاز به مشاوره قبل از آموزش داشتید اساتید با تجربه این آکادمی مشاوره قابل اعتمادی برای شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *