منوی دسته بندی

پندینگ اوردر چیست و چه کاربردی دارد؟

پندینگ اوردر چیست و چه کاربردی دارد ؟

پندینگ اوردر چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از انواع سفارشات در بازار فارکس است. این سفارشات به تریدرها کمک می‌کنند تا فرآیند ترید را خودکار کنند و در بازار باقی بمانند، حتی اگر از پایانه‌های فارکس در لحظه استفاده نکنند.

پندینگ اوردر به تریدران اجازه می‌دهد تا در قیمت‌ها و موقعیت‌هایی که تحلیل می‌کنند، معامله انجام دهند. به عبارت دیگر، در تنظیمات پندینگ اوردر، دستور می‌دهید که به محضی که نمودار به قیمت مشخصی برسد، معامله باز شود. این نوع سفارشات محبوبی هستند که معامله‌گران انواع بازارهای مالی جهان برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

انواع پندینگ اوردر عبارت‌اند از:

  1. Buy Limit: سفارش خرید محدود به قیمتی کمتر از قیمت فعلی بازار.
  2. Sell Limit: سفارش فروش محدود به قیمتی بالاتر از قیمت فعلی بازار.
  3. Buy Stop: سفارش خرید به قیمتی بالاتر از قیمت فعلی بازار.

با استفاده از پندینگ اوردر، می‌توانید به طور هوشمندانه‌تر در بازار فارکس عمل کنید و استراتژی‌های خود را بهبود بخشید.

پندینگ اوردر

برای باز کردن پوزیشن در بازار فارکس از دو روش می توان استفاده کرد:

  1.  مارکت اردر
  2.  پندینگ اردر

پندینگ اردر چیست؟

پندینگ اوردر چیست و چه کاربردی دارد؟ پندینگ به معنای انتظار است و زمانی که در کنار اردر قرار می گیرد در برگیرنده مفهوم سفارش در انتظار می شود یا به عبارت دیگر خرید یا فروش در قیمتی از پیش تعیین شده را پندینگ اردر (pending order) می گویند.
تعریف دیگر برای پندینگ اردر: این سفارشات یا همان اوردرها پس از رسیدن قیمت به نرخ مشخص شده به اجرا در می آید. در واقع پندینگ معامله ای است که با گذشت زمان و رسیدن قیمت به هدف مشخص شده باز می شود.

لیمیت اردر چیست؟

(limit order) دستوری است که به تریدر این اجازه را می دهد تا در قیمتی بالاتر و یا پایین تر از قیمت موجود، معامله ای در انتظار برگشت روند بازار انجام دهد که خود به دو دسته سل لیمیت (sell limit) و بای لیمیت (buy limit) تقسیم می شود.

سل لیمیت (sell limit)

دستور فروش در قیمتی بالاتر از نرخ لحظه ای بازار سل لیمیت (sell-limit) نام دارد، که به امید برگشت روند بازار به سطوح قیمتی پایین تر داده می شود. به عبارت دیگر اردر فروش در قیمتی بالاتر از قیمت فعلی بازار می باشد.

بای لیمیت (Buy limit)

دستور خرید در قیمتی پایین از نرخ لحظه ای بازار بای لیمیت (buy-limit) نام دارد، که به امید برگشت روند بازار به سطوح قیمتی بالاتر داده می شود. به عبارت دیگر اردر خرید در قیمتی پایین تر از قیمت فعلی می باشد.

استاپ اردر چیست؟

(stop order) دستوری است که به تریدر این اجازه را می دهد تا در قیمتی بالاتر و یا پایین تر از قیمت موجود، معامله ای در انتظار ادامه روند بازار انجام دهد که خود به دو دسته سل استاپ (sell stop) و بای استاپ (buy stop) تقسیم می شود.

سل استاپ چیست؟

دستور فروش در قیمتی پایین تر از قیمت موجود بازار که به امید کاهش بیشتر قیمت به سطوح پایین تر داده می شود. این دستور را با استفاده از (sell stop) انجام می گیرد.

بای استاپ چیست؟

دستور خرید در قیمتی بالاتر از قیمت موجود بازار به امید رشد قیمت و ادامه حرکت به سمت بالا را بای استاپ می گوییم. این دستور را با استفاده از (Buy Stop) انجام می دهیم.

‫2 نظر

  • Thiseadia گفت:

    ChIP seq data were mapped to human genome version hg19 using BWA 56 stromectol kaufen ohne rezept 2022 Jan 12; 12 789787

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *