منوی دسته بندی

تحریم اترماین و آموزش جابجایی استخر

تحریم اترماین و آموزش جابجایی استخر

«اترماین» که پس از بسته شدن اسپارک‌پول به بزرگ‌ترین استخر ماینینگ اتریوم دنیا تبدیل شد و اکنون ۳۰ درصد هش‌ریت شبکه اتریوم را در اختیار دارد، فهرستی از کشورهای تحت تحریم را منتشر کرد که نام ایران بین آنها دیده می‌شود.

دسترسی کاربران ایرانی در کنار کاربران برخی کشورها از جمله روسیه، افغانستان و اتیوپی به «اترماین»، بزرگترین استخر اتریوم مسدود شده است. داده های وب سایت «poolwatch» نشان می‌دهد اترماین با هش ریت 31 درصد در حدود 375,615 ماینر دارد.

به نظر می‌رسد این تصمیم با هدف مطابقت با مقررات محلی بازارهای مالی گرفته شده و نام ایران نیز در کنار نام کشورهایی همچون افغانستان، کامبوج، اتیوپی، روسیه، غنا، عراق، جامائیکا، مغولستان، میانمار، نیکاراگوئه، کره شمالی، پاکستان، پاناما، سوریه، اوگاندا، یمن، زیمبابوه و برخی کشورهای دیگر در فهرست تحریمی‌های این استخر دیده می‌شود

تحریم اترماین و آموزش جابجایی استخر

توصیه میکنیم حتما ویدیو را ببینید تا نحوه جابجایی استخر را متوجه شوید. هرچه سریعتر نسبت به جابجایی ان اقدام کنید .

تحریم کاربران ایرانی در اترماین

از حدود یک هفته قبل خبرهایی در مورد تحریم کاربران ایرانی در اترماین مطرح شده بود و اکنون به نظر می‌رسد این تصمیم عملی شده و ماینرهای این استخر دیگر دسترسی به حساب‌های کاربری خود ندارند. حتی گفته می‌شود در این تحریم و مسدود شدن حساب‌ها، آنچه ماینرها استخراج کرده‌اند نیز مسدود شده و قابل دسترسی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *