منوی دسته بندی

معرفی بروکر فارکس

آموزش معرفی بروکر فارکس

در پیج اینستا گرام سوالات زیادی در مورد انتخاب معرفی بروکر فارکس سوال شد که این ویدیو را برای شما علاقه مندان فارکس تهیه کردیم .

بروکرها

بروکرها رابط هایی هستند که به ما دسترسی می دهند تا به بانک های جهانی جهت ترید بروی ارزهای کشورها متصل شویم .

بروکر اس تی پی با توجه به بازدیدی که شخصا از این مجموعه در استانبول داشتم و بررسی چارت های این بروکر یک گزینه مناسب برای شروع دوران معامله گری است .

یکی از آیتم های مهم در انتخاب بروکر مارکت ریل بودن ان است . یعنی واقعا مارا به حساب های جهانی متصل کند . اکثر بروکرهایی که درحال حاضر به ایرانی ها خدمات می دهند مارکت میکر هستند یعنی چارتی به ما نمایش میدهند که متصل به بازار جهانی نیست و طرف حساب ما خود بروکر است . پس اینجور بروکر ها اگر ما سود کنیم قطعا بروکر ضرر می کند و برای اینکه بروکرها ضرر نکنند مجبور به دستکارس در چارت می شوند. یعنی ضرر ما به سود بروکر است.

اما در بروکرهای مارکت ریل سود و ضرر ما نفعی برای بروکر ندارد . و درآمد بروکر از اسپرد و کمسیون های دریافتی است.به همین دلیل بروکر STP TRADING را ما انتخاب کردیم .

یکی دیگر از دلایل انتخاب این بروکر پشتیبانی بیش از 100 ارز دیجیتال است . که شما می توانید در این بروکر از این ارزها خرید و فروش انجام دهید .

آموزش :

با توجه به ملاقات بنده با مدیران این مجموعه بنده برای افرادی که زیرمجموعه ما میشوند امتیازاتی را دریافت کرده ایم.

اگر با لینک زیر حساب بازکنید و زیرمجموعه آکادمی ما شوید از خدمات زیر بهرمند می شوید :

https://www.stp.forex/customer/authentication/signup/95565401

اولین شارژ از ۲۰ تا ۱۰۰۰ دلار ۳۰٪ بونوس

بالای ۱۰۰۰ دلار شارژ ۳۰۰ دلار + ۲۰٪ کردیت

شارژ دوم

۲۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار ۲۰٪ بنوس

بالای ۱۰۰۰ دلار ۲۰۰ دلار + ۲۰٪ کردیت

همچنین دوستانی که حساب خودرا بالای 200 دلار شارژنمایند رایگان عضو کانال تحلیلی این مجموعه می شوند که می توانند از خدمات ما بهرمند شوند

درصورتی که قبلا در این بروکر حساب بازکرده اید و قصد دارید زیر مجموعه ما شوید با پشتیبان زیر در تلگرام پیام دهید و اعلام کنید که قصد دارید زیرمجموعه آکادمی حامدکامرانی شوید

استپ تریدینگ 5

امیدوارم که سودهای خوبی در بازار فارکس کسب کنید

یک نظر

  • Thiseadia گفت:

    However, coadministration of tamoxifen with T3 produced a marked decrease in fat mass and increased serum triglycerides ivermectin cats

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *