منوی دسته بندی

تحلیل انس جهانی و روند پیشرو

تحلیل انس جهانی و روند پیشرو

 سلام تحلیل انس جهانی و روند پیشرو رو می‌خوایم برای روز دوشنبه با هم بررسی کنیم خوب دوستان این چارت ۴ ساعته طلا هست در صفحه نمایش ما همینطور که مشاهده می‌کنید مارکت کاملاً احاطه شده توسط فروشنده‌ها و بازار زیر محدوده ۱۸۵۰ بسته شده است که آخرین عدد ۱۸۴۸ هست ما موقعیت فروش داشتیم در ۱۸۵۷ و همچنین موقعیت بهتر فروش در ۱۸۷۰ تا ۱۸۷۴ الان می‌بینیم که بازار همچنان پایین‌تر می‌رود تحت فشار زیاد توسط فروشنده‌هاست اگر معامله خرید دارید باید به شدت مراقب سرمایه اصلیتون باشید این بازار همچنان در اختیار فروشنده‌هاست درست است که همه منتظر اصلاح هستیم ولی در نمودار گلد ممکن است فروش  هفته‌ها باقی بماند و ادامه‌دار باشد

هیجانات را دنبال کنید

اگر در تایم یک ساعته به چارت نگاه کنیم هیجانات خاصی در ساعات اولیه روز دوشنبه خواهیم داشت اصلی‌ترین مقاومت پیش رو ۱۸۸۵ می‌باشد به خاطر اینکه روند اصلی نزولی هست و از ۱۰۰ درصد معامله‌گران ۸۵ روی فروش و بقیه به فکر خرید هستند پس اگر دنبال معامله تازه فروش هستید باید به نقطه‌ای برگردید که فشار فروش زیاد باشد.

بهترین تحلیل هارا از حامد کامرانی بخواهید.

انس جهانی چیست؟

انس جهانی یا Globalization، عبارتی است که همواره در صنعت فارکس بحث و گفتگو می شود. تعریف انس جهانی به سادگی می تواند به شرح زیر باشد: “انتقال محصولات، خدمات، دانش، فناوری و سرمایه از یک کشور به کشور دیگر، در جهت ایجاد ارتباطات تجاری و اقتصادی بین کشورهای مختلف جهان، با در نظر گرفتن اختلافات فرهنگی و زبانی”.

شکل گیری انس جهانی از دهه 1980 آغاز شد و با توسعه فناوری ارتباطات و نقل مکان جهانی کالا و خدمات، رو به گسترش شد. ارتباطات گسترده‌تر شد، فناوری پیشرفته‌تر، موفقیت‌های بین‌المللی تجارت بیشتر و ایجاد ارتباط بین کشورها مهمترین دلایل این شیوه اقتصادی جهانی هستند.

انس جهانی و نقش آن در فارکس
انس جهانی نقش مهمی در توسعه بازار فارکس بازی می کند. بازار فارکس یک بازار بین المللی است و با توجه به فعالیت های کشورهای مختلف در زمینه تولید کالا و خدمات، نقش انس جهانی در تغییرات نرخ ارزها و محاسبه ارزش نسبی آنها نادیده نشدنی است.

در اثر انس جهانی، دریافت اطلاعات راحت تر و سریع تر شد و تحلیل گران باید عوامل چندگانه‌تری را در نظر بگیرند. تا با موفقیت به مبارزه در بازار فارکس بپردازند.
علاوه بر اصطلاحات مربوط به کارشناسان فارکس، نباید فراموش کرد که بحث انس جهانی در دنیای فارکس بسیار پویا است. و همیشه در حال تغییر است.

نهایتاً، با داشتن اطلاعات کافی در زمینه انس جهانی و سازوکارهای بازار فارکس و تغییرات آن، می توانید در تصمیم گیری های خود دقت بیشتری داشته باشید. به همین دلیل، به صورت منظم به رویدادها و توسعه های جهانی در زمینه تجارت و اقتصادی بازمانده باشید. و در معاملات فارکس دقت و هوشیاری لازم را به خرج دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *