منوی دسته بندی

تایید ای تی اف بیت کوین ؟؟!!

ای تی اف بیت کوین

با تایید ای تی اف بیت کوین توسط کمسیون بورس اوراق بهادار آمریکا به صورت رسمی به عنوان یک دارایی در کنار بقیه بزرگان بازارمالی مثل طلا و نقره و سهام شرکت های آمریکایی قابل خرید و فروش می باشد.
این امر باعث ورود نقدینگی های جدید به این بازار می باشد و می تواند عمق بازار کریپتو را بیشتر کند.
باتوجه این حجم ورود نقدینگی این بازار تحلیل پذیر تر خواهد شد . از طرفی سشن معاملاتی نیویورک قابلیت ترید بهتری برای اسکلپ کارها می باشد.

تایید ای تی اف بیت کوین

تاییدیه آی تی اف بیت کون یک موضوع مهم و مورد انتظار در بازار ارزهای دیجیتال است. ای تی اف یا Exchange Traded Fund یک نوع سرمایه گذاری است که در آن سهام یک دارایی مانند بیت کوین، در بورس معامله می‌شود. این امر می‌تواند باعث افزایش قابلیت دسترسی، شفافیت و اعتماد به بیت کوین شود.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا SEC نهادی است که مسئول بررسی و تایید یا رد درخواست‌های ای تی اف بیت کوین است. تاکنون چندین شرکت مانند والکری، ون اک، بلک راک و غیره درخواست ای تی اف بیت کوین را از SEC داده‌اند. به گفته‌ی sec در تاریخ 10 ژانویه 2024 تصمیمات نهایی در مورد این خواسته ها اعلام میگردد. اگر این خبر صحیح باشد، می‌تواند تاثیر مثبتی بر روند قیمت و رونق بازار بیت کوین داشته باشد.

چه شرکت‌هایی درخواست ای تی اف بیت کوین دادند؟

برای تایید یک ETF بیت کوین، شرکت‌های درخواست دهنده باید از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا SEC مجوز بگیرند. تاکنون چندین شرکت از جمله بلک راک، ون اک، والکری، ویزدام تری، اینوسکو گلکسی، آرک اینوست و فیدلیتی درخواست ای تی اف بیت کوین را از SEC داده‌اند. SEC تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ مهلت دارد تا در مورد این درخواست‌ها تصمیم بگیرد.

SEC چگونه مسئول تصمیم گیری است؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا SEC، نهادی است که مسئول نظارت بر بازار سرمایه و حفاظت از سرمایه‌گذاران در این بازار است. عملکرد SEC بر اساس قوانین و مقرراتی که توسط کنگره آمریکا تصویب شده‌، عمل می‌کند.

یکی از وظایف SEC این است که درخواست‌های راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله یا ETF را بررسی و تایید یا رد کند. SEC برای تصمیم‌گیری در مورد این درخواست‌ها، از معیارهایی مانند امنیت، شفافیت، عدالت و مصلحت عمومی استفاده می‌کند.

اس ای سی همچنین می‌تواند از نظرات و پیشنهادات عمومی، کارشناسان و سازمان‌های مرتبط بهره بگیرد. SEC معمولا ۲۴۰ روز زمان دارد تا در مورد درخواست‌های ETF تصمیم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *