منوی دسته بندی

کیف پول سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری

ما در این ویدیو کیف پول سخت افزاری را در سایت ویدیوئی آموزش بورس ارائه دادیم. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر ما صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی را دنبال کنید.

کیف پول سخت افراری چیست؟

امروزه با افزایش میزان دیجیتالی شدن ارز های مختلف، نیاز به یک روش امن و قابل اطمینان برای نگهداری ارزهای دیجیتالی افزایش یافته است. برای پاسخگویی به این نیاز، کیف پولهای سخت افزاری در بازار ارز های دیجیتالی پر طرفدار شده اند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد به بررسی کیف پول سخت افزاری و عملکرد آن در نگهداری امن ارزهای دیجیتالی بپردازیم. کیف پولهای سخت افزاری در واقع دستگاه هایی هستند که برای نگهداری ارز های دیجیتالی طراحی شده اند. این دستگاه ها دارای صفحه نمایش هستند و به صورت مستقل از کامپیوترهای شخصی مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از آنها می توان ارز های دیجیتالی را قفل کرد و نگهداری کرد.

کیف پولهای سخت افزاری نسبت به کیف پولهای نرم افزاری دارای مزیت هایی هستند. به عنوان مثال، کیف پول سخت افزاری دارای امنیت بالاتری در مقابل ویروس ها و بدافزارها است و در برابر حملات دیده نمی شوند. همچنین، این دستگاه ها دارای ارزش بالایی در مقایسه با کیف پولهای نرم افزاری هستند. تمامی اطلاعات ارزهای دیجیتالی در کیف پول سخت افزاری ذخیره شده و به صورت رمزگذاری شده از طریق کلید های دستگاه قابل دسترسی نیست.

کیف پول سخت افزاری

برخی از کیف پولهای سخت افزاری، دارای صفحه نمایش لمسی با حداقل چهار کلید هستند که امکان نمایش موجودی ارزها، انتقال ارزها و تایید تراکنش ها را فراهم می کنند. این دستگاه ها فقط در هنگام تراکنش با کیف پول دیگری یا برای افزایش موجودی ارز های دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرند.

در مقابل با وجود مزایایی که کیف پول سخت افزاری دارد، باید اشاره کرد که این دستگاه ها دارای هزینه بالاتری نسبت به کیف پولهای نرم افزاری هستند. همچنین، استفاده از کیف پول سخت افزاری تنها برای نگهداری ارزهای دیجیتالی است و برای استفاده در سایر حوزه هایی مانند پرداخت الکترونیکی، نیاز به استفاده از کیف پولهای نرم افزاری است.

به طور کلی، کیف پول سخت افزاری یک راه حل امن برای نگهداری ارز های دیجیتالی است. با توجه به اینکه ارز های دیجیتالی با ارزش بالایی در بازار ارز های دیجیتالی دارند، استفاده از کیف پول سخت افزاری برای نگهداری این ارز ها بسیار معقول است. با این حال، باید توجه داشت که استفاده از کیف پول سخت افزاری تنها یکی از گزینه هایی است که در دسترس شما قرار دارد و باید با دقت بیشتری از بین آنها انتخاب کنید.

معرفی کیف پول لجر

احتمالاً در مورد انواع مختلف کیف‌های ارز دیجیتال مطالب زیادی شنیده‌اید، با این وجود، چنین گزینه‌های متنوعی، انتخاب معتبرترین آنها را دشوار می‌کند. امروز، به کیف پول Ledger Nano S نگاهی خواهیم انداخت و بررسی خواهیم کرد که چقدر امنیت دارد.
Ledger Nano S یکی از محبوب‌ترین و توصیه شده‌ترین کیف‌های ارز دیجیتال موجود در بازار است. با این حال، ذکر این نکته مهم است که شما برای ذخیره‌سازی بیت کوین‌های خود در واقع باید کیف پول Ledger را خریداری کنید.

مزایا

  • امنیت بسیار بالا
  • حفاظت در مقابل آسیب فیزیکی
  • پشتیبانی از بیش از ۱۵۰۰ ارز و توکن

معایب

  • قیمت بالا

کیف پول لجر چیست؟

Ledger Nano S که به آن کیف پول لجر نیز گفته می‌شود، یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را با خیال راحت ذخیره کنید. علاوه بر این به شما امکان می‌دهد ارزهای رمزنگاری شد مختلفی را نیز ارسال و دریافت کنید.
شرکت پشت Ledger یک شرکت نوپای فرانسوی است که اولین کیف پول خود را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. از آن زمان، آنها به یک رهبر بازار در صنعت کیف پول سخت افزاری تبدیل شده‌اند. در حقیقت، کیف پول لجر آنقدر موفق است که بیش از ۱ میلیون دستگاه فروخت است!

کیف پول سخت‌ افزاری لجر چیست؟

اکثر مردم ارزهای رمزنگاری شد خود را در کیف پول نرم افزاری ذخیره می‌کنند که می‌تواند از طریق رایانه / لپ تاپ یا دستگاه همراه دانلود شود. این کیف‌ها مزایای زیادی دارند، از جمله اینکه برای ارسال ارز به شخص دیگر بسیار راحت هستند و همچنین رایگان هستند.
با این حال، آنها گاهی اوقات در معرض هک شدن قرار دارند. این به این دلیل است که یک هکر قادر به نصب بدافزار بر روی دستگاه و آلوده کردن رایانه کاربر به وسیله کی‌لاگر است که به وی امکان می‌دهد کلیدهای خصوصی کیف پول شما و ارزهای دیجیتال ذخیره شد در آنها را بدزدد.
این تفاوت کیف پول‌های سخت افزاری مانند Nano Ledger S است. به جای اینکه کلیدهای خصوصی و ارزهای رمزپایه شما روی یک پلتفرم نرم افزاری نگهداری شوند، آنها بر روی یک دستگاه سخت افزاری فیزیکی نگهداری می‌شوند! این همچنین بدان معنی است که ارز‌های شما همیشه بصورت آفلاین نگه داشته می‌شوند و دسترسی از راه دور را برای دیگران غیرممکن می‌کند.

ارزهای پشتیبانی شده

همانطور که احتمالاً می‌دانید، اکنون بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف برای خرید و فروش در دسترس است که هر روز تعداد بیشتری به آن اضافه می‌شود. متأسفانه، هیچ کیف پولی در دنیا وجود ندارد که بتواند همه آنها را ذخیره کند و برخی از کیف پول‌ها فقط می‌توانند یک ارز خاص را ذخیره کنند.
خوشبختانه، این کیف پول یک کیف پول چند ارزی است، به این معنی که شما می‌توانید ارز‌های مختلف را ذخیره کنید.
کیف پول لجر می‌تواند ۲۶ ارز و بیش از ۱۵۰۰ توکن را پشتیبانی کند. این موضوع شامل ارز‌های واضحی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لیت کوین و بیت کوین کش و همچنین ارز‌های کمتر مشهور مانند Ubiq، Hcash و Stratis است! همچنین می‌توانید Ledger Nano S خود را به کیف پول‌هایی مانند MEW و NEON پیوند دهید. بنابراین می‌توانید تمام توکن‌های Ethereum و NEO را نیز روی لجر خود ذخیره کنید.
تیم Ledger Nano S دائماً در تلاشند تا به لیست ارزهای رمزپایه پشتیبانی شد خود اضافه کنند و IOTA یکی از بزرگترین ارز‌های بعدی است که قرار است در آن لیست گنجانده شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *