منوی دسته بندی

آموزش فیوچرز صرافی بینگ ایکس

آموزش فیوچرز صرافی بینگ ایکس

معاملات استاندارد فیوچرز Standard Futures در صرافی BingX بینگ ایکس، یک نوع از معامله هایی هست که توی این صرافی وجود داره. بینگ ایکس BingX یکی از صرافی های متمرکزی هست که تا الان برای ثبت نام ایرانیا مشکلی به جا نذاشته و میتوند به راحتی در صرافی BingX ثبت نام بکنید  در واقع صرافی بینگ ایکس هست که شما میتونید توی این صرافی به معاملات استاندارد فیوچرز و مدل های مختلفی از معاملات بپردازید. توی این ویدیو با آموزش کامل استاندارد فیوچرز صرافی بینگ ایکس BingX همراه ما باشید تا شما دوستان عزیز بعد از دیدن این ویدیو  بتونید به راحتی توی صرافی بینگ ایکس خودتون معاملات استاندارد فیوچرز Standard Futures یا معاملات های دیگه ای رو انجام بدید

صرافی BingX چیست؟

در واقع سال 2018 تأسیس شد و به عنوان صرافی اجتماعی ارز دیجیتال شناخته میشه. این صرافی که خدمات معاملاتی مثل اسپات (Spot)، مشتقات (Derivatives) و استاندارد فیوچرز (Standard Futures) دربر داره. که بیش از صد کشور در سراسر جهان بهشون ارائه میده.

در واقع صرافی بینگ ایکس BingX با شعار باز کردن قفل بازار امسال خیلی درحال رشد کردنه. که ارزهای دیجیتال برای همه، با وصل کردن به معامله‌گرا و تریدر های حرفه‌ای و متخصص و ایجاد بخشی برای سرمایه‌گذاری کردن به روش ساده تر و شفاف که با هدف سرعت بخشیدن به امور مالی دیجیتال از طریق تکنولوژی خودش رو یک صرافی مردمی معرفی میکنه.

تیم مدیریت صرافی BingX، دارای متخصصانی هست از شرکت‌ های عالی و ریسک‌پذیری مثل (VC) و مؤسسات مالی مثل J.P. Morgan و شرکت‌های اینترنتی مثل Google، Tencent و Alibaba هست که خودتونم اطلاع دارین چقدر قدرتمند هستند.

BingX چیست؟

BingX یک نوع پلتفرم خدمات مالی دیجیتال بین‌ المللیه که شعبه‌های دیگه ای هم در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ‌کنگ و تایوان داره. همچنین، این صرافی برای فعالیت توی کشورهای دیگه که توی اونها خدمات خودشو رو ارائه میده. یا هر شکلی از تجارت رو در اونها انجام میده، تأیید و مجوز کامل رو برای اینکار گرفته.

آموزش های قسمت های دیگر این صرافی را در سایت مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *