منوی دسته بندی

کسب درآمد از پروژه step n

آموزش کامل کسب درآمد از پروژه step n

کسب درآمد از پروژه step n در این مطلب را از دست ندهید. متاورس و بازی‌های بلاکچینی در سال ۲۰۲۱ با رشد و توسعه خیره کننده‌ای، وارد حوزه تکنولوژی بلاکچین شدند. این بازی‌ها به سرعت توانستند به محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران بلاکچین دست یابند. افراد بسیاری مشغول بازی کردن و کسب درآمد از بازی‌های بلاک چینی مدل Play To Earn شده.

تعداد زیادی از پلتفرم‌ها با ایده‌های مختلف پا به این عرصه گذاشتند. پلتفرم STEPN یک اپلیکیشن با سبک زندگی در حوزه Web 3 است، که قصد دارد با برنامه‌های متنوع خود میلیون‌ها نفر در جهان را به سمت یک سبک زندگی سالم با پیاده‌روی یا دویدن سوق دهد. کاربران این اپلیکیشن با پیاده‌روی روزانه رمز‌ارز GST دریافت می‌کنند و می‌توانند با خرید یا اجاره NFT‌های این بازی به آن ورود پیاده کنند

بررسی STEPN

استیپن برنده مسابقه Solana Ignition Hackathon Track است. IGNITION یک هکاتون (Hackathon) است که به صورت جهانی و توسط شبکه سولانا (Solana) هر ساله برگزار می‌شود و در آن به پروژه‌هایی با ایده‌های جدید و پیشرو در زمینه‌های بازی، دیفای (Defi)، وب ۳، هنرهای دیجیتال و کالکشن‌های NFT‌، کمک مالی تعلق می‌گیرد.

STEPN تنها بازی موبایلی است، که برنده یکی از هکاتون‌های سولانا شده است. این بازی توانسته از طریق رابط کاربری آسان، بازار و کیف پول داخلی، طراحی جذاب بازی و تشویق میلیون‌ها نفر خارج از بازار رمزارزها به استفاده از این برنامه، تاییدیه داوران هکاتون سولانا را به دست آورد.

استپن یک اپلیکیشن وب ۳ در حوزه GameFi و SocialFi است. پلتفرم STEPN با هدف ترویج زندگی سالم و جدا کردن مردم از زندگی ماشینی و تشویق آن‌ها به حرکت و فعالیت برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و گسترش استفاده از نسل سوم وب، ساخته شده است. این پلتفرم قصد دارد با ترکیب سرگرمی، موضوعات اجتماعی و کسب درآمد به مفهوم حرکت به سمت زندگی سالم کمک کند

طراحی بازی STEPN به شکلی است، که بازیکنان می‌توانند با پیاده‌روی، آهسته دویدن و دویدن در فضای باز از این اپلیکیشن توکن GST دریافت کنند.

کلام آخر

بازیکنان برای ورود به بازی استپن باید ابتدا توکن‌های NFT این بازی را که به صورت کتانی‌های ورزشی هستند. خریداری یا اجاره کنند و پس از آن از طریق راه رفتن یا دویدن در این بازی به کسب درآمد بپردازند. بازیکنان در ازای پیاده‌روی و فعالیت رمزارز GST دریافت می‌کنند،

که با استفاده از آن می‌توانند سطح کتانی‌های خود را بالا ببرند. کتانی‌های جدید بسازند، توکن‌های خود را در کیف پول بازی ذخیره کنند یا آن‌ها را فروخته و کسب درآمد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *