منوی دسته بندی

نقد و بررسی کامل تحلیل ارز ftm/usdt

تحلیل ارز ftm-usdt

 

تحلیل ارز ftm-usdt ارز فانتوم در تایم فریم روزانه در زیر خط روند صعودی خود قرار دارد و در یک کانال نزولی می باشد.
همانطور که مشاهده می شود مومنتوم روند نزولی بیشتر ازروند صعودی است . مومنتوم را در واقع شتاب و قدرت یک روند می گویند .
این ارز محدوده حمایتی 1.2530 را از دست داده. حالا به محدوده مقاومتی تبدیل شده است . در تایم فریم یک ساعته نیز در یک تریدینگ رنج قرار دارد که با شکست سطح داینامیک سبزرنگ امکان اصلاح تا محدوده 1.1226 -1.1145 که در واقع کف تریدینگ رنج هست را دارد.
برای تشخیص ادامه روند این ارز نیاز است تا یکی از محدوده های سقف یا کف این تریدینگ رنج را بشکند . اما باید قدرت روند نزولی را نیز در نظر داشت

در صورت از دست دادن خط حمایتی قرمز رنگ 0.9416 و زدن کندل تثبیتی در تایم یک روزه میتواند تا محدوده 0.4270 ریزش ادامه داشته باشد .
این تحلیل سیگنال خرید یا فروش نمی باشد.  فقط تشان دادن احتمالات پیش رو می باشد. تا شما راحت تر بتوانید طبق استراتژی هایی که دارید هم سو با روند ترید انجام دهید .
در صورتی که اموزش ندیده اید به هیچ عنوان از روی این تحلیل ها تریدی باز نکنید.
امید وارم که در دنیای ارزدیجیتال پر سود باشید

در نظرات برای ما اسم ارزبعدی که دوست دارید تحلیل کنیم را ارسال کنید

نحوه استفاده از این تحلیل ها به چه شکل می باشد؟

این تحلیل ها سیگنال خرید نمی باشد. فقط چشم انداز کوتاه مدن و میان مدت را برای ما مشخص می کند. بر اساس این تحلیل ها و استراتژی های تریدی که داریم. با ازدست دادن سطوح حمایت یا مقاومت بتوانیم. پوزیشن های خود را بر اساس روند پیش رو باز کنیم.

آیا شما اموزش ارزدیجیتال و فارکس را در شیراز دارید؟

بله آکادمی حامد کامرانی به صورت تخصصی در بازارهای مالی فعال می باشد و با مجوزات لازم از سازمان های مربوطه به صورت حضوری در محل اموزشگاه در شیراز کلاسهای فارکس و ارزدیجیتال را برگذار می کند . همراه با ارائه مدرک بین المللی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *