منوی دسته بندی

نقد و بررسی تحلیل ارز dot-usdt

نقد و بررسی تحلیل ارز dot-usdt

تحلیل ارز dot-usdt بعد از شکستن محدوده مقاومتی 23 دلار به سمت حمایت بعدی خود که 19 دلار بوده افت قیمتی را تجربه کرده. در حال حاضر روی محدوده حمایتی مهمی قرار دارد که محدوده 16.8 تا 16.10 می باشد .

در صورت حمایت شدن این سطح می تواند حرکتی را به سمت بالا داشته باشد اما در صورت از دست دادن این حمایت هم میتواند تا محدوده 15دلار نیز افت قیمتی را  داشته باشد و در صورت از دست دادن این محدوده نیز به سمت محدوده 13 دلار می رود. برای صعودی شدن نیاز دارد حداقل بالای سقف قبلی خود که مقاومت 23 تا 24 دلار است تثبیت کند اما لازم به ذکر است که تعیین مسیر قیمتی برای ارزها تماما به شاخص بازار که بیت کوین است بستگی دارد.

تحلیل ارز DOT-USDT

در ادامه به توضیحاتی در خصوص چگونگی کارکرد این ارز و هدف پروژه آن می پردازیم .  رمزارز  پولکادات با نام اختصاری dot  پروژه ای است. توسعه دهندگان آن را برای سایر توسعه دهندگان ایجاد کرده اند و در این پروژه اتصال اوراکل ها زنجیره های عمومی و خصوصی برنامه های غیر متمرکز و همچنین ارائه خدمات برای انجام کار در کنار یکدیگر بخشی از اهداف می باشد.

 پولکادات با با ایجاد شبکه ای واحد از بلاکچین های هدفمند و یکپارچه می تواند. مشکلات تعامل پذیری در ارزهای دیجیتال و همچنین مقیاس پذیری مانند پرهزینه بودن و کند بودن تراکنش هارا رفع کند. پولکادات راه حلی برای رفع مشکلات بلاک چین ها می باشد. از آنجایی که بلاکچین ها  با سایر بلاک چین ها ارتباط برقرار نمی‌کنند. پولکادات با برقراری این ارتباط انتقال اطلاعات را ساده تر کرده و توانایی ساخت برنامه ها و سرویس های قدرتمند را ایجاد کرده است.

امید وارم که در دنیای ارزدیجیتال موفق و پر سود باشید

در نظرات خود برای ما اسم ارزبعدی که دوست دارید تحلیل کنیم را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *