منوی دسته بندی

شرکت در نمایشگاه بانک بورس و بیمه سال 1400

شرکت در نمایشگاه بانک بورس و بیمه سال 1400

افتخار این رو داشتیم که در نمایشگاه بانک بورس و بیمه سال 1400 در کنار بزرگترین برند های مطرح صنعت بازار های مالی و فرصت های سرمایه گذاری تنهاآموزشگاه شرکت کننده به صورت تخصصی درحوزه بازارهای مالی باشیم. امیدواریم بتوانیم در زمینه سرمایه گذاری در بازار های مالی نقش مفیدی را در جامعه ایفا نماییم.

آکادمی تخصصی بازار های مالی حامدکامرانی افتخار دارد در آموزش ارزدیجیتال و آموزش فارکس در شیراز به صورت حرفه ای در خدمت شما دوست داران بازارهای مالی باشد .

برگزاری دوره های تخصصی :

  • پرایس اکشن
  • هارمونیک ترید
  • گاسلین
  • مربع گن
  • فیبو ترید
  • تحلیل صنعت
  • آموزش بورس تهران












ای نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز دز سال 1400 برگزار شد. این رویداد فرصتی است که اهالی بازار، مدیران، تصمیم‌گیران و علاقه‌مندان به حوزه‌های بورس، بانک و بیمه با یکدیگر در ارتباط باشند و دانش مالی خود را افزایش دهند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهم‌ترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور شناخته می‌شود. در این رویداد، موضوعات مختلفی از جمله تامین مالی پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری، بیمه و خصوصی‌سازی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

در نمایشگاه و همایش بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی سال 1400، موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند. این موضوعات عبارت‌اند از:

  1. تامین مالی پروژه‌ها: بررسی راه‌ها و روش‌های تامین مالی برای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی.
  2. سرمایه‌گذاری: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سهام، اوراق بهادار، املاک و مستغلات، صنعت و …
  3. بیمه: بررسی مسائل مرتبط با بیمه، انواع بیمه‌ها، تأمین مالی از طریق بیمه و …
  4. خصوصی‌سازی: بحث در مورد فرصت‌ها و چالش‌های خصوصی‌سازی شرکت‌ها و دارایی‌های دولتی.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظر و تجربیات بین اهالی بازار، مدیران، تصمیم‌گیران و علاقه‌مندان به حوزه‌های مالی است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *