منوی دسته بندی

دانلود متاتریدر 5

دانلود متاتریدر 5

برای دانلود متاتریدر 5 کلیک کنید

متاتریدر 5 یک پلتفرم معاملاتی است که برای بازارهای فارکس، سهام و آینده طراحی شده است. این پلتفرم امکانات زیادی را برای تحلیل تکنیکی، تجارت خودکار، تجارت کپی و اخبار مالی فراهم می کند. متاتریدر 5 متناسب با کامپیوتر، تلفن همراه و تبلت قابل دانلود و دسترسی است. متاتریدر 5 یک انتخاب مناسب برای تریدرهای مدرن است.

نحوه انجام تحلیل فنی

تحلیل فنی یک روش برای پیش بینی جهت بازار با استفاده از داده های قیمت گذشته است. متاتریدر 5 امکانات زیادی را برای انجام تحلیل فنی در اختیار شما قرار می دهد، از جمله:

  • چارت های پیشرفته با 21 فریم زمانی و 9 نوع نمودار.
  • اندیکاتورهای فنی با 38 نوع مختلف.
  • اشیاء ترسیمی با 44 نوع مختلف.
  • ابزارهای تحلیلی با 68 نوع مختلف.
  • امکان اضافه کردن اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی شخصی.
  • امکان استفاده از سیستم های تجارت خودکار.

دانلود متاتریدر 5

برای انجام تحلیل فنی در متاتریدر 5، شما باید ابتدا یک نماد مورد نظر را انتخاب کنید و سپس یک فریم زمانی و یک نوع نمودار را تنظیم کنید. سپس می توانید از منوی Insert یا نوار ابزار اندیکاتورها و اشیاء ترسیمی را به چارت خود اضافه کنید. همچنین می توانید از منوی View یا نوار ابزار ابزارهای تحلیلی را فعال کنید. تنظیم پارامترهای اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی را می توانید روی آنها دوبار کلیک کنید و پنجره تنظیمات را باز کنید.

حذف یا مخفی کردن اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی، روی آنها راست کلیک کنید و گزینه Delete یا Hide را انتخاب کنید. استفاده از سیستم های تجارت خودکار، کع می‌توان از منوی Tools یا نوار ابزار گزینه MetaEditor را انتخاب کرد و یک مشاور معاملاتی (Expert Advisor) را ساخت یا از موجودی استفاده کرد. سپس می توانید مشاور معاملاتی را به چارت خود اضافه کنید و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. برای فعال کردن مشاور معاملاتی، می توانید از منوی Tools یا نوار ابزار گزینه Auto Trading را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *