منوی دسته بندی

تشخیص کف بیت کوین قسمت اول

تشخیص کف بیت کوین قسمت اول

تشخیص کف بیت کوین قسمت اول در ادامه و تماشای ویدئو این مطلب را از دست ندهید.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چیست؟

تحلیل فاندامنتال روش تجزیه و تحلیل از بالا به پایین است که سعی می‌کند از طریق ارزیابی ارزش یک دارایی با توجه به عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر این دارایی، ارزش آن را محاسبه کند.

پایه‌گذار این تحلیل بنجامین گراهام (Benjamin Graham) است. او یکی از مدیران بزرگ سرمایه‌گذاری، اقتصاددان معروف و یکی از فعالان حوزه بورس ایالت متحده آمریکاست. طبق نظر بنجامین گراهام، در تحلیل فاندامنتال ارزش درونی اوراق بهادار، عوامل زیادی مانند ضرایب قیمت‌ها، درآمد و پرداختی‌های شرکت و غیره مورد توجه قرار می­‌گیرد.

واضح است که دنیای ارزهای دیجیتال کاملاً متفاوت از دارایی‌های سنتی نظیر سهام است، چرا که در این تحلیل ارزهای دیجیتال، عملاً معیارهای سنتی برای ارزش‌گذاری داخلی وجود ندارد. از این رو، تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال حتی برای بسیاری از تحلیل‌گران حرفه‌ای نیز کاری بسیار دشوار است. اما یک تحلیل تخصصی می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد بهترین زمان خرید بیت کوین، قیمت بیت کوین در آینده و در مورد این که به جز بیت کوین، کدام ارز برای خرید و فروش مناسب است را در اختیار تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران قرار دهد.

تحلیل فاندامنتال نیازمند کسب دانش برای آگاهی از عوامل موثر بر قیمت ارزهای دیجیتال در بلند مدت است. پس از جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل آنها، می‌توان چشم اندازی از آینده ارزهای دیجیتال به دست آورد.

ما در این ویدیو سعی کردیم با دیتاهای فاندامنتالی بیت کوین را تحلیل کنیم حتما ویدیو را تا انتها ببینید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *