منوی دسته بندی

تحلیل نماد کگل

تحلیل نماد کگل

سلب مسئولیت : این اطلاعات فقط تحلیل نماد کگل و دیدگاه تیم تحلیلی مجموعه می باشد و به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش محسوب نمی شود لطفاً بر اساس تحلیل و برداشت شخصی خود اقدام به خرید و فروش نمایید ، این مجموعه نسبت به سود و زیان شما هیچگونه مسئولیتی ندارد.

تحلیل نماد کگل

نماد کگل در بازار بورس تهران فعالیت می‌کند. در آخرین روز معاملاتی، الگوی کندلی اسپینینگ نزولی را نشان داده است.

تحلیل بنیادی این نماد به شرح زیر است:

  1. نسبت قیمت به درآمد (P/E): عدد 8.82 نشان‌دهنده یک نسبت بسیار خوب است.
  2. نسبت قیمت به دارایی (P/B): با ثبت عدد 2.7، نماد کگل از شرایط بسیار مطلوبی بهره‌مند است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) در بازار بورس تهران فعالیت می‌کند. این شرکت به تولید کنسانتره سنگ آهن و گندله از سنگ آهن استخراجی می‌پردازد.

تحلیل فنی

با توجه به ای پی اس 774 ریالی امسال، اگر مثل سال گذشته 70 درصد آن را به عنوان دی پی اس پرداخت کند، تقریباً حدود 450 الی 460 ریال به ازای هر سهم پرداخت خواهد کرد.

حالا به تحلیل تکنیکالی نماد کگل می‌پردازیم. این نماد در یک کانال موازی قرار گرفته و رشد‌ها و ریزش‌های متعددی را تجربه کرده است. از سال ۹۹ تا به الان، افت شدیدی را تجربه کرده است، اما با این وجود از اوایل سال، رشد‌های نسبتاً خوبی را به بالا داشته است.

نماد کگل در محدوده قیمتی ۷۷۲ تومان یک خط استاتیک و مقاومت دارد. در سال ۹۹ چندین بار به این ناحیه برخورد کرده است و در سال ۱۴۰۲ نیز نزدیک به این ناحیه رسیده و به سمت پایین افت کرده است.

برای تشخیص حمایت‌ها، از ابزار فیبوناچی استفاده می‌کنیم. از موج‌های کوچک جنبش اصلاح قبل از شروع می‌کنیم و ناحیه حمایتی ۶۵۰ تومان به ۶۱۱ تومان به ترتیب حمایت‌های اول و دوم کگل هستند. از این ناحیه، کندل‌های مثبت خود را ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *