منوی دسته بندی

بررسی تحلیل تکنیکال شپنا

بررسی تحلیل تکنیکال شپنا

دوستان و همراهان عزیز این بررسی تحلیل تکنیکال شپنا به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش نمی باشد حتما توصیه میکنیم که ویدیو تحلیل را مشاهده کنید و نکات آموزشی را استفاده کنید . در این تحلیل ها به صورت ساده و روان نکات گفته شود.
سهم شپنا به دلیل اینکه به تازگی افزایش سرمایه داده ما چارت تعدیل نشده را هم بررسی کردیم و سطوح حمایتی و مقاومتی را در چارت تعدیل نشده مشخص کرده ایم.

در چارت تعدیل شده محدوده حمایتی 500الی 520 یک محدوده کم ریسک برای ورود می باشد که می توان با رعایت حدضرر به چارت ورود کرد. یک محدوده مقاومتی خیلی مهم پیشروی سهم می باشد که 640 الی 660 می باشد و در حال حاضر سهم زیر این مقاومت می باشد .
حتما ویدیو تحلیل را مشاهده کنید تا از نکات اموزشی بیشتری بهرمند شوید .
تحلیل تکنیکال کلاسیک آیا معتبر می باشد ؟
این تحلیل تکنیکال کلاسیک بیس همه سبک های معاملاتی می باشد برای بازار داخلی ما تحلیل کلاسیک درصورت که درست اجرا شود خوب جواب می دهد اما این به معنی خرید و فروش نمی باشد و تحلیل فقط سناریوهای پیش رو را برای ما مشخص می کند پوزیشن ها باید بر اساس استراتژی های شخصی هر فرد باز شود .
تحلیل سهم شپنا بر اساس مناطق prz
اگر در چارت تعدیل شده شپنا بروی دو موج صعودی اخر فیبوهای رتریسمنت رسم کنیم. متوجه می شویم که تراز 50 و 61.8 بروی هم در محدوده 640 الی 660 می افتد و دقیقا به صورت کلاسیک همین محدوده یک محدوده مقاومتی می باشد.

پس سبک های مختلف شیوه دیدگاه افراد به چارت می باشد . نتیجه می تواند در 90درصد مواقع یکی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *