منوی دسته بندی

برداشت از استخر فلکسی پول

برداشت از استخر فلکسی پول

برداشت از استخر فلکسی پول FlexPool به آدرس flexpool.io، توانسته است 1.18 درصد از سهم استخراج ها را تشکیل دهد و در رتبه 13# استخرها قرار گیرد.

محاسبه رمز ارزهای استخراج شده در استخر FlexPool، با شیوه پرداخت PPLNS با کامزد 0 تا 0.9 درصد صورت می گیرد.

این استخر هم اکنون میزبان استخراج 3 رمز ارز است که می توان فعال ترین آن ها را اتریوم، Chia و اتریوم کلاسیک (0.01% سهم استخراج) نام برد.
با توجه به تحریم ایران از طرف استخر اترماین برای جایگزینی آن را توصیه می‌کنیم. که در این ویدیو آموزش نحوه برداشت از طریق این استخر را آموزش داده ایم . درصورت داشتن سوال در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید .

استخر فلکسی پول یک استخر استخراج برای رمزارزها است. در این استخر، ماینرها منابع خود را ترکیب می‌کنند تا به صورت مشترک بلاک‌های رمزارز را استخراج کنند.

برای برداشت از استخر فلکسی پول، شما باید کیف پول خود را به استخر متصل کنید. چهار روش برداشت در استخر فلکسی پول وجود دارد:

  1. برداشت یا انتقال عادی (Normal Transfer): در این روش، معاملات برداشت به صورت معمولی انجام می‌شود و مشمول کارمزد است.
  2. برداشت سریع (Fast Transfer): این روش برای معاملات سریع‌تر و با کارمزد کمتر استفاده می‌شود.
  3. برداشت توکن (Token Transfer): در این روش، معاملات با توکن‌های خاصی انجام می‌شود.

 

یک نظر

  • سیاوش محمدیان گفت:

    سلام من اتریوم ماین می کردم ولی با توجه به اینکه الان اتریوم تغییر روش داده میخواهم باقیمانده اتریوم ماین شده را به کیف پولم در نوبیتیکس منتقل کنم تغییراتی را که گفتید اعمال کردم هم آی پی را هایو آوردم و هم میزان ارسال را به 0.02 تغییر دادم وقتی سیو را می زنم پیام میده unabele to save و تغییرات را ذخیره نمی کند

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *