منوی دسته بندی

انواع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بررسی انواع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

در این ویدئو به معرفی راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال می‌پردازیم:

 ۱- ترید

ترید یکی از مفاهیم اصلی در بازارهای مالی و به طور کلی در دنیای اقتصاد می‌باشد و به معنای معامله کردن است که شامل خرید و‌ فروش کالا و خدمات با پرداخت هزینه آن از خریدار به فروشنده یا مبادله کالا یا خدمات بین طرفین معامله می‌باشد .

 ۲- استخراج

کلمه استخراج یا همان  Mining در دنیای رمز ارزها به معنی تولید و تأیید تراکنش ارز رمز نگاری شده از طریق حل مسائل کامپیوتری می باشد از آنجا که رمزارزها  مانند بیت کوین ماهیت غیرمتمرکز دارند، برای کار کردن شبکه آنها نیاز است تا افرادی در سراسر دنیا باشند که برای پیشبرد این شبکه فعالیت کنند و سرویس‌ها و خدماتی را در اختیار شبکه قرار دهند.

 ۳- سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری با مفهوم اختصاص دادن پول برای دارایی با انتظار سود و منافع از آن در آینده است. به‌طور دقیق‌تر سرمایه‌گذاری تعهد پول یا سرمایه برای خرید وسایل یا دارایی‌های دیگر، به منظور به دست آوردن منافع از آن می‌باشد .

 ۴- شرکت ها و استارتاپ ها

استارت آپ ( Startup _ Start-up) را میتوان در فارسی به شرکت نوپا ترجمه کرد. در بیشتر کتابهای آکادمیک کارآفرینی، حتی کتاب‌هایی که مدرن‌تر هستند و رویکرد نوگرا دارند، معنای گسترده‌ای برای استارت آپ در نظر گرفته می‌شود و هر کسب و کار نوپایی استارتاپ نامیده می‌شود.

 ۵- افتتاح صرافی

امروزه رمزارز های نقش مهمی را در زندگی ما ایفا میکنند از این رو تمام افراد فعال در این حوزه به یک صرافی معتبر و قابل اطمینان نیاز دارند . افتتاح صرافی نیز یکی از راه های فعالیت در این حوزه است که نیازمند سرمایه زیاد می‌باشد .

 ۶- برنامه نویسی

با توجه به اینکه در دوران اولیه تکنولوژی بلاکچین قرار داریم یادگیری برنامه نویسی بلاکچین میتواند یکی از شغل های پرطرفدار و کارآمد در آینده نزدیک  باشد .
همچنین ما در ویدئو های بعدی به آموزش و آشنایی بیشتر با موارد بالا می‌پردازیم:

جهت اطلاع از کلاس های آموزشی به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید

Hamedkamrani_ir

یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

09901338536

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *