منوی دسته بندی

آموزش دسترسی به سیستم هایو

آموزش دسترسی به سیستم هایو

آموزش دسترسی به سیستم هایو آیا به دنبال یک راه حل مناسب برای مدیریت فرایند ماینینگ و نظارت بر سخت افزارهای GPU و ASICS و CPU خود هستید؟ هایو او اس چیست؟ ما سیستم عامل Hive OS را به شما پیشنهاد می کنیم که تحت لینوکس است .

برنامه hive OS چیست؟

هایو او اس یکی از کارآمد ترین و امن ترین نمونه های موجود در جهان است که می تواند به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد.
سیستم عامل هایو گزینه ای جدی برای افرادی است که قصد ماینینگ دارند خصوصا اگر تمایل به استفاده از محیطی ساده اما حرفه ای هستند.
با کمک هایو او اس می توانید دسترسی های مختلفی را برای تیمی که در فرایند استخراج همراهیتان می کنند، فراهم کنید. به عنوان مثال، می توانید دسترسی کامل به مزرعه را در اختیار ادمین خود قرار دهید و یا دسترسی های محدودی را برای تکنسین‌ها در نظر بگیرید. بدین ترتیب، شما می توانید امنیت درآمد خود را نیز تامین کنید.
قابلیت ماین چند کریپتو کارنسی همزمان
به کمک هایو میتوانید گرافیک های خاصی را برای ماینینگ رمز ارز خاصی مامور کنید . مثلا اگر گمان میکنید اتریوم کلاسیک ارزش بسیار بیشتری پیدا خواهد کرد میتوانید یکی از گرافیک های خود را به استراج اتریوم کلاسیک اختصاص دهید.
در ویدیو زیر درمورد دسترسی دادن به این برنامه برای اشخاص دیگر را توضیح میدهیم . حتما ویدیو را ببینید و در قسمت نظرات اگر سوالی دارید ما پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *