منوی دسته بندی

معرفی تریدر بزرگ نایل فولر

معرفی تریدر بزرگ نایل فولر

ی تریدر بزرگ نایل فولر<p>برای معرفی تریدر بزرگ نایل فولر یک معامله کر، نویسنده و مربی بسیار مشهور است و بیش از 18 سال سابقه معامله در بازارهای مالی را دارد. امروز او توسط بسیاری به عنوان “متخصص” در معاملات استراتژی پرایس اکشن شناخته شده است. تعداد خوانندگان مقالات وی به بیش از 250،000 معامله گر افزایش یافته است ، و این وی را به عنوان یکی از مربیان معاملات محبوب در جهان معرفی کرده است.

در سال ۲۰۱۶ ، نایل در رقابت معامله گر میلیون دلار پیروز شد و در مدت ۳ ماه به بازدهی چشمگیر ۳۶۹ درصدی دست یافت. موفقیت نایل فولر به عنوان یک معامله گر و مربی را می توان ناشی از فلسفه معامله ساده و منحصر به فرد وی دانست.

فداکاری ، اشتیاق و تمرکز اصلی نایل فولر طی 2 دهه گذشته مطالعه و تسلط بر هنر استراتژی معاملاتی پرایس اکشن بوده است. وی دارای دانش گسترده ، توانایی های اثبات شده و تجارب فراوان در بسیاری از زمینه های بازارهای مالی است. فعالیت های فعلی نایل فولر شامل معاملات فارکس ، آتی ، Equities و CFD و همچنین ارائه مربیگری برای معامله گران مشتاق از طریق وب سایت Learn To Trade The Market است. او همچنین یک کارآفرین پر انرژی ، سرمایه گذار باهوش و خیرخواه است.

زندگی نامه نایل فولر

نایل فولر حالی در حالی که هنوز در دبیرستان بود ، به دلیل توانایی خود در آزادی از سبک زندگی روباتیک که این روزها بسیاری از مردم در آن زندگی می کنند ، به معاملات معطوف شد. همانند اکثر معامله گران ، اوایل نایل فولر با سردرگمی و آزمایش و خطاهای زیادی روبه رو شد. او از یک اندیکاتور به سیستم دیگر می چرخید و هرگز با هیچ یک از آنها یا سبک معاملاتی که به دنبالش بود واقعاً احساس راحتی نمی کرد. پس از گذشت دو سال نایل، متوجه شد که مسئله معاملات بسیار پیچیده است و وقتی تصمیم به انجام معاملات به صورت ساده گرفت، با پرایس اکشن روبه رو شد.

پس از دو سال موفقیت در معاملات حساب خود ، نایل مشتریان خصوصی را نیز پذیرفت و شروع به مدیریت مبالغ زیادی کرد. او همچنین در همین زمان شروع به توسعه استراتژی های معاملات ویژه پرایس اکشن شخصی خود کرد که امروزه بخشی از بسته آموزش فارکس وی است. پس از مدیریت پول مشتری و حتی اجرای چند سمینار معاملاتی برای مدتی ، نایل تصمیم گرفت که مخاطبان بیشتری را جذب کرده و به معامله گران بیشتری کمک کند تا قدرت استراتژی های ساده پرایس اکشن مانند او را کشف کنند.

نایل فولر ضمن لذت بردن از سبک زندگی یک معامله گر، سرمایه گذار و کارآفرین ، اطمینان حاصل می کند که وی شخصاً در دسترس دانشجویان روزانه دانشجویان خود است. او در رابطه با معاملات و زندگی فردی فوق العاده پرشور است و این اشتیاق وی را برای تقسیم دانش با دیگران به دنبال دارد. کارآفرینی موفق در چنین جوانی باعث شده است که نایل فولر بتواند به سراسر جهان سفر کرده و از بهترین معامله گران در سراسر جهان بیاموزد و بر دیدگاه منحصر به فرد وی در زمینه موفقیت در بازارها و زندگی تأثیر بگذارد

9 توصیه از آقای نایل فولر :

یک استراتژی معامله گری را یاد بگیرید و به آن پایبند باشید:

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که میبینم معامله گران آماتور بارها و بارها آن را تکرار میکنند تغییر دادن مکرر روش معاملاتی میباشد. اگر شما یک منطق و روش معامله گری عمومی مانند روش پرایس اکشن من دارید شما باید قبل از انجام  هر کاری آن را یاد گرفته و در آن مهارت داشته باشید.

اگر فکر میکنید که با تغییر زیاد استراتژی و روش معاملاتی به یک جام شراب در معامله گری خواهید رسید بدانید که این یک امیدواری اشتباه است که منجر به غیر منطقی عمل کردن و از دست دادن سرمایه شما خواهد شد. بنابراین به خاطر چند ضرر روش خود را عوض نکنید.

هر روشی در تعداد مشخصی از معاملات دارای اشتباهاتی نیز میباشد که کاملا طبیعی است و جزیی از معامله گری میباشد. شما نباید اجازه دهید که معاملات بازنده تاثیر زیادی روی شما بگذارند و شما واقعا برای بهتر شدن در معامله گری به نظم و انضباط فوق العاده سختی نیاز دارید.

غرق اطلاعاتی تریدر بزرگ نایل فولر نشوید:

خیلی ساده است که به عنوان یک آماتور غرق در اطلاعلات و سیستمهای معاملاتی شویم و این کار در ابندا برای همه ما اتفاق افتاده است. بهترین راه برای محدود کردن یا اجتناب از آن پیدا کردن یک مربی یا کسی است که بتوانیم از او یاد بگیریم و موفقیت های او را دنبال کنیم.

از اینکه معامله ای در خلاف جهت شما حرکت کند واهمه ای نداشته باشید:

این خیلی مهم است برای اینکه اکثرمعامله گران مخصوصا اماتورها با دیدن نشانه های اولیه از حرکت قیمت در خلاف جهت آنها دچار ترس و عکس العمل شدید میشوند. این مشکل در حساب واقعی بسیار بیشتر از حساب مجازی میباشد که به علت تفاوت احساس در آنهاست بهر حال این یک مشکل است و نیاز به راه حل دارد.

حرکت بازار در خلاف جهت شما طبیعی است. من معاملاتی داشته ام که تا 5 پیپی (فراچارت: پیپ واحد نوسان است منظور نویسنده یعنی مقدار خیلی کمی به حد ضرر من مانده بود) حد ضرر رفته و پس از آن برگشته و سود زیادی نصیبم کرده است.

اگر من میترسیدم و پوزیشن خود را قبل از فعال شدن حد ضرر میبستم نه تنها ضرر میکردم بلکه سود زیادی هم از دست میدادم پس این دلیل اصلی می‌باشد که چرا باید بگذارید بازار حرکت خود را بکند و تنها به این دلیل که در خلاف جهت شما حرکت کرده است معاملات خود را نبندید.

این واقعا بسیار ساده است حد ضرر خود را به طور منطقی و در جای امنی قرار دهید حجم معاملات خود را مدیریت کنید و ریسک دلاری شما مقداری باشد.

با از دست دادن آن مشکلی نداشته باشید و اجازه دهید معامله پیش برود معاملات خود را خیلی جزیی مدیریت نکنید فقط اجازه دهید بازار کار خود را بکند شما هم بروید سراغ تفریح و استراحت خود و روز بعد معاملات خود را بررسی کنید. گاهی هیچکاری نکردن با پوزیشن ها بهترین حرکت است.

تمرکز بر پرایس اکشن (حرکات قیمت):

شاید باورتان نشود ولی زمانی بود که مردم بدون رایانه معامله میکردند میدانم باورش سخت است ولی واقعیت دارد. به نظر شما چطور آن کار را انجام میدادند؟

مطمئنا توسط مکدی ار اس ای استوکاستیک  و برخی سیستم های اتومات معامله گری نبوده است  بلکه توسط پرایس اکشن بوده است. (فراچارت: نایل فولر از مربیان و معامله گران سبک پرایس اکشن است) آنها  حرکات قیمت را از روی تابلو های بزرگ میخواندند و تفسیر میکردند. آنها در مورد تغییرات قیمت یا حرکات قیمت بحث میکردند. این روش تنها روش طبیعی معامله گری  از سال 1700 میلادی زمانیکه معامله گران برنج ژاپنی نمودار های شمعی را برای پیش بینی تغییرات در قیمت برنج استفاده میکردند.

کاربردی است خیلی سخت نکنید قضیه را.

استراتژی شخصی پرایس اکشن براحتی برای من کار میکند و اگر شما به نکات من توجه کنید مطمئنا برای شما هم کاربردی خواهد شد. هیچ نیازی به شلوغ کردن ذهن و نمودار خود با اندیکاتور ها و خبر های مختف نیست. من هرگز این کار را انجام نمیدهم و شما هم نکنید زیرا هم اتلاف وقت و انرژی ذهنی و همچین باعث از دست رفتن سرمایه شما خواهد شد

واقع بین باشید:

شاید سخت ترین و در عین حال مهمترین نکته  برای معامله گران مبتدی واقع بین بودن آنها باشد. من متاسفم اما باید به شما بگویم که شما نمیتوانید شغل خود را رها کرده و با یک حساب 2 هزار دلاری به ساحل بروید. اگر سایت و یا فردی همچین چیزی را به شما گفت شما باید از آنها دوری کنید. آنها کلاهبردار هستند. هیچ سرنخی از انچه در موردش صحبت میکنند ندارند.

آیا شما میتوانید مقدار زیادی پول از راه معامله گری در بازار کسب کنید؟

بله مطمئنا

شاید هیچ حرفه دیگری در دنیا همچین پتانسیل بالایی مانند معامله گری نداشته باشد اما هزینه زیادی باید پرداخت و کار آسانی نیست حد اقل از نظر ذهنی آسان نیست. شما با انواع مختلفی از تله های ذهنی و اشتباهات عمدی در راه معامله گری روبرو خواهید شد. واقع بینی چیزی است که شما را در مسیر موفقیت در معامله گری قرار میدهد.

بیش از حد معامله نکنید:

به آرامی و با ثبات در معامله گری پیروز میشوید میدانم کمی کلیشه ای است ولی درست است.  معامله گری با تناوب بالا شما را به دنیای اشتباهات احساسی در معامله گری میبرد که ممکن است حساب شما را از بین ببرد و عزت نفس شما را خدشه دار کند.

بر روی نمودار های روزانه تمرکز کنید:

شما قبل از هر کاری باید یاد بگیرید که چگونه با پرایس اکشن در تایم فریم روزانه تحلیل کنید. این تایم فریم، تایم فریم مادر است در تحلیل تکنیکال که باید در اولویت تحلیل شما باشد.

حد ضرر خود را خیلی نزدیک قرار ندهید:

این خیلی مهم است ومعامله گران سرمایه زیادی از دست میدهند تا این نکته را بفهمند شما باید حد ضرر خود را در فاصله امنی از نقطه ورود خود قرار دهید. اگر شما حد ضرر خود را خیلی نزدیک قرار دهید قبل از اینکه شانس داشته باشید که بازار در جهت شما حرکت کند از بازار خارج خواهید شد. به عبارت دیگر ایده معاملاتی شما شاید درست باشد ولی بخاطر اینکه حد ضرر شما خیلی نزدیک بود قبل از نوسان خاصی از بازار خارج شدید.

<h3>بدون آموزش برای معرفی تریدر بزرگ نایل فولر وارد نشوید:

همیشه برای من جالب بوده است که چگونه بعضی از افراد بدون آموزش و تمرین میخواهند. سرمایه خود را در معرض ریسک قرار دهند و پس ازانکه مقداری از پول خود را از دست دادند.

تصمیم میگیرند که آموزش ببینند. مانند این است که بدون آموزش خلبانی هواپیما برانیم که منجر به صدمه دیدن و مرگ خواهد شد و پس از آنها شما تصمیم خواهید گرفت که آموزش ببینید.

بیشتر معامله گران کار مشابهی را با حسابشان میکنند مانند آنها نباشید!!! سرمایه خود را در ابتدا صرف اموزش بکنید. قبل از هرچیزی یاد بگیرید که درست معامله کنید.  پس از آن پول برای شما جذاب خواهد شد. قبل از آموزش خلبانی خلبانی نکنید.

یک نظر

  • Itís hard to find well-informed people for this subject, but you seem like you know what youíre talking about! Thanks

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *