منوی دسته بندی

آموزش تفاوت مموری کارت های rx580

آموزش تفاوت مموری کارت های rx580

آموزش تفاوت مموری کارت های rx580، کارت گرافیک قطعه ای در کامپیوتر است که وظیفه تفسیر تصاویر و ویدیو و همچنین نمایش تصاویر در صفحه نمایشگر (مانیتور) را بر عهده دارد و داده های کامپیوتر  شما را به سیگنال هایی تبدیل می کند که بر روی صفحه نمایش قابل نمایش باشند.

کارت گرافیک های سری  RX580 از جدیدترین فناوری های Optimized Performance ( بهینه سازی عملکرد ) و Changing Control ( کنترل تعویض ) بهره مند شده اند. همچنین این کارت گرافیک از معماری  Polaris بهره میبرد که شامل چهارمین نسل هسته های گرافیکی، یک برند جدید موتور نمایشگر و هسته های چند رسانه ای جدید می باشد که همه در فناوری پردازش Next FinFET 14 برای توسعه عملکرد و بهره وری طراحی شده اند.

کارت های گرافیک XFX به علت قدرت، کارامدی، عملکرد صریح و طراحی خوب برنده جایزه فناوری شده  اند. کارت های گرافیک RX 570 و RX 580 هر دو به همراه Dual BIOS  ارائه می شوند.

برای بهبود بخشیدن به عملکرد ماینینگ خود، فقط کافیست که Dual BIOS را نصب نمایید. همچنین برای استخراج ارزهای دیجیتال مثل لایتکوین، اتریوم و … ابتدا سیستم را خاموش کرده و سپس به بایوس روی کارت گرافیک سوئیچ کنید. در حال حاضر بایوس ماینینگ کارت گرافیک XFX RX تنظیم شده و نرخ هش کردن ماینینگ را بدون هیچ گونه تلاشی افزایش می دهد.

جهت آموزش حرفه ای و تخصصی ماینینگ با ارائه مدرک بین المللی با ما در تماس باشید

اورکلاک کنترل شده بایوس

سرعت کلاک کنترل شده نرم افزار قادر به افزایش عملکرد کلی ریگ است و فناوری True Clock  وظیفه بهینه سازی عملکرد سرعت کلاک کنترل شده سخت افزار را به عهده دارد. در نتیجه کارت گرافیک شما همواره در سطح عملکرد بهینه شده قرار میگیرد.امکان OC+ کارت های گرافیک XFX

به علت اینکه True Clock در یک سطح سخت افزاری در سرعت بهینه فوق العاده سریع قفل می شود، کارت گرافیک های سری RX با رتبه بندی OC+ در کارخانه آزمایش می شوند. همچنین شما با استفاده از ابزار AMD Wattman می توانید عملکرد کارت گرافیک خود را فوق العاده افزایش دهید.

یک نظر

  • Etejume گفت:

    Mirapex cialis 20 mg Canada Pharmacies Free Shipping

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *