منوی دسته بندی

صرافی ارز ایرانی بهتر است یا خارجی ؟

کدام صرافی ایرانی یا خارجی بهتر است ؟

معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال؟ کدام صرافی بهتری است؟ امنیت ارز های ما در صرافی ایرانی یا خارجی بهتر حفظ میشود؟ چگونه از قابل اعتماد بودن یک صرافی باخبر شویم؟ بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا کدام اند؟ اعتبار صرافی ایرانی یا خارجی؟

ویدیو بررسی مشکلات پیشروی صرافی های ایرانی

ما در این ویدیو به بررسی مشکلات پیشروی صرافی های ایرانی پرداختیم. در ادامه این پست به اهمیت و اعتبار انتقال ارز در صرافی ایرانی یا خارجی می پردازیم. ویدیو های آموزش بورس رایگان مارا از صفحه رسمی آپارات حامد کامرانی دنبال کنید.

آموزش پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال

پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های ذهنی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در حوزه ارزهای دیجیتال است. بهترین صرافی ارز دیجیتال برای هر سرمایه‌گذار می‌تواند شرایط و ویژگی‌های مختلفی داشته باشد؛ اما به‌طورکلی برای یافتن بهترین صرافی های ارز دیجیتال باید شرایط و ویژگی‌های مختلفی را مدنظر گرفت.
با توجه به این‌که ارزهای دیجیتال و بیت کوین توانسته در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی پیدا کند و سرمایه‌گذار خوبی به این بازار شده، باعث شده است که عملاً صرافی‌های مختلفی در سراسر دنیا تأسیس شود. در کلام ساده‌تر شما به‌عنوان یک فعال اقتصادی در ارزهای دیجیتال برای خرید یا فروش این ارزها نیاز به محل مشخصی دارید. بروکرها یا صرافی‌ها این محل را برای خریداران و فروشنده‌ها فراهم می‌کنند. درواقع شما با حضور در صرافی‌ها می‌توانید خریدار یا فروشنده انواع ارزهای دیجیتال را پیدا کنید.

کدام بروکر را بهترین صرافی ارز دیجیتال است؟

سوال مهم این بود که کدام صرافی ایران یا خارجی بهتر است؟ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که کدام بروکر را می‌توانیم به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خود انتخاب کنیم؟ این سؤال جنبه‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد. اصولاً عنوان ” بهترین صرافی ارز دیجیتال ” را با عنوان “صرافی های معتبر ارز دیجیتال” هم‌ارز می‌دانیم. پس بهتر بپرسیم که چه ویژگی‌هایی را می‌توانیم برای یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ایرانی در نظر بگیریم؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال و چه ویژگی‌هایی که باید داشته باشد؟

با یک جست‌وجو در گوگل شما به‌راحتی می‌توانید انواع بروکرها و صرافی‌های معتبر اینترنتی را پیدا کنید که هرکدام به تنهای معتقد هستند که بهترین صرافی ارز دیجیتال در تمام دنیا هستند؛ اما واقعیت چیست؟ کدام‌یکی از این صرافی‌های معتبر اینترنتی را می‌توان به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال قبول کرد.

ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال چیست؟

هر سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی در حوزه ارزهای دیجیتال بر اساس نیاز و هدف خود می‌تواند ویژگی‌های خاصی برای بهترین صرافی ارز دیجیتال در نظر بگیرد؛ اما می‌توانیم به‌صورت کلی ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال را به‌صورت تیتروار به شکل زیر بیان کنیم:

  • گذراندن انواع تست‌های امنیتی و وجود انواع گواهی‌های مرتبط با این تست ها
  • شهرت تیم فنی و اعتبار این تیم به‌عنوان مسئول اصلی مراقبت از بروکر و سایت
  •  کیفیت و سرعت در ارائه خدمات
  • سرعت پاسخگویی و کیفیت پیگیری تیم پشتیبانی
  • درصد کارمزد در معاملات و نحوه محاسبه آن‌ها
  • جامع بودن ازنظر گستره رمز ارزها (تعداد رمز ارز قابل معامله)
  • راحتی در ترید انواع رمز ارزها
  • ظاهر جذاب و کارآمد
  • مشخص بودن دفتر مرکزی و توانایی ارتباط با دفتر مرکزی
  • داشتن شبکه‌های اجتماعی مختلف و در ارتباط بودن مدیران با کاربران

با تمام این دیتاها صرافی های ایرانی هیچ کدام مجوزات لازم را ندارند و هرلحظه امکان دارد با وضع قوانینی پول ما به خطر بیافتد .
برای همین در ویدیو بالا توصیه کردیم که در صرافی های ایرانی ترید نکنید و ارزی را نگهداری نکنید .

بهترین مکان برای نگهداری ارزها

بهترین مکان برای نگهداری ارزها انواع کیف های پول می باشد و بهترین مکان برای ترید صرافی های خارج از کشور.
بایننس بزرگترین صرافی است که در حال کار می باشد و متاسفانه به دلیل تحریم ها به ایرانی ها اکانت نمی دهد که باید با وی پی ان ثابت یا وی پی اس از کشورهای شرقی یا غربی حساب باز کرد و خطرات خاص خودش را هم دارد که خیلی باید مراقب بود.
صرافی کوینکس که با ایرانی ها مشکلی نداشته و بدون وی پی ان هم می توان استفاده کرد.
اگر سوالی در این زمینه دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخگو باشیم. حامد کامرانی شخصا به تمام سوالات بورسی شما پاسخ میدهد. شما میتوانید ویدیو های اموزش رایگان بورس صفحه اصلی سایت ما را دنبال کنید.

معرفی صرافی ارزدیجیتال ایرانی معتبر

صرافی ایرانی آرکن اکسچنج با ارائه خدمات متنوع و متمایز، به یکی از برترین صرافی‌های دیجیتال در ایران تبدیل شده است. این صرافی با توجه به نیازهای کاربران خود، امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

امنیت بالا:

امنیت کاربران برای اکسچنج بسیار مهم است. با استفاده از رمزنگاری پیشرفته و سیستم‌های امنیتی روز دنیا، اطمینان حاصل شده که دارایی‌های شما در امان باشد.

پشتیبانی 24 ساعته:

تیم پشتیبانی ارکن همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما است. شما می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید تماس بگیرید.

تنوع ارزهای دیجیتال:

Arken ارزهای دیجیتال مختلفی را پشتیبانی می‌کنیم. شما می‌توانید با اطمینان از تنوع وسیع ارزهای دیجیتالی که در دسترس شماست لذت ببرید.

سرعت بالا در معاملات:

با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، آرکن اکسچنج اطمینان حاصل می‌کند که معاملات شما به سرعت و بدون تاخیر انجام شود.

رابط کاربری ساده و کاربرپسند:

رابط کاربری آرکن طوری طراحی شده است که استفاده از آن برای همه کاربران آسان باشد. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، معاملات خود را انجام دهید.

آموزش و پشتیبانی:

با ارائه مقالات آموزشی و ویدیوهای آموزشی، ارکن کمک می‌کند تا شما بتوانید بهتر از امکانات استفاده کنید.

با توجه به این مزایا، صرافی آرکن یکی از بهترین گزینه‌ها برای معامله‌گران ارز دیجیتال در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *