منوی دسته بندی

کندل مارابوزو

[vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjI4Nzk3NTUyMDM3JTIyJTNFJTNDc2NyaXB0JTIwdHlwZSUzRCUyMnRleHQlMkZKYXZhU2NyaXB0JTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuYXBhcmF0LmNvbSUyRmVtYmVkJTJGRjhpNXQlM0ZkYXRhJTVCcm5kZGl2JTVEJTNEODc5NzU1MjAzNyUyNmRhdGElNUJyZXNwb25zaXZlJTVEJTNEeWVzJTI2JTI2cmVjb20lM0Rub25lJTIyJTNFJTNDJTJGc2NyaXB0JTNFJTNDJTJGZGl2JTNF[/vc_raw_html][/vc_column][vc_column][vc_column_text]

الگوی کندلی مارابوزو

دوست من سلام
یک الگوی کندلی مارابوزو مستطیلی شکل با بدنه‌ای بسیار بلند و کشیده است. اندازه بدن حداقل ۳ الی ۴ برابر متوسط طول کندل های قبلی است. مارابوزو اغلب فاقد شاخ و دم است. یا اگر داشته باشد اندازه آنها بسیار کوچک و قابل اغماض خواهد بود.
این الگو می‌تواند در دو نوع روندهای صعودی و نزولی تشکیل شود.
و در هر دو حالت نشانگر قدرت روند جاری خواهد بود.
الگوی کندلی مارابوزو  یک الگوی ادامه دهنده است. مارابوزو نشان می‌دهد روند جاری بسیار پر قدرت بوده. همچنین حداقل برای ۲ الی ۳ کندر دیگر نیز ادامه خواهد یافت.
الگوی مارابوزو که در روندهای صعودی ظاهر می‌شود بدنه ای سبز رنگ دارد. الگوی مارابوزو نزولی که در روندهای نزولی تشکیل می‌شود بدنه قرمز دارد. این الگو از نوع ادامه دهنده روند می باشد.  و به هیچ عنوان توصیه به ترید بروی این الگو نمی شود.
زیرا زمانی که این الگو در چارت تشکیل می شود امکان دارد یک الی دو کندل بعد به یک سطح مقاومتی برخورد کند. این امر باعث چرخش روند شود که این قضیه بسیار خطرناک است . صف های خرید و فروش هم جزء این کندل ها طبقه بندی می شود.  که به دلیل داشتن دامنه نوسان اجازه رشد را نمی دهد.
این الگو به صورت ایده عال بدون سایه می باشد ولی داشتن سایه های کوچیک قابل چشم پوشی است.
حتما ویدیو بالا را ببینید و از نکات آن استفاده کنید .

برای دیدن ویدیو های بروزتر حتما عضو پیج اینستاگرام آکادمی شوید.

این ویدیوآموزش الگوی کندلی مارابوزو  را  برای دوستان بورسیت  و تمام افرادی که به دنبال آموزش بورس رایگان هستند، ارسال کن.

‫2 نظر

  • محمدحسین گفت:

    خسته نباشید خیلی خوب بود

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *