اسکم بودن آی پراپ فرم

اسکم بودن آی پراپ فرم

اسکم بودن آی پراپ فرم : شرکت پراپ ترید فاند که حدود یک سال در بازار ایران فعال بوده و به بهانه های مختلف از ارائه حساب ریل به تریدرها خودداری نمود و این قضیه باعث شد تا همه افراد متوجه  اسکم بودن این پراپ فرم شوند .

پراپ ترید فاند در فضای مجازی به شدت تبلیغات زیادی انجام داد و یکی از مواردی که مانور تبلیغاتی زیادی داشت رگوله بودن این شرکت بود که این رگوله قابلیت پیگیری نداشت

این شرکت به بهانه های مختلف در حال تخفیف دادن برای جلب مشتری بود که با ارائه حساب های میلیون دلاری تریدرهارا به وسوسه می انداخت .

نشان دادن برداشت های چند صد دلاری خود یکی دیگر از این مواردی بود که دلیل به اسکم بودن این پراپ می بود .

 

و در چند روز اخیر در یک حرکت کاملا بچه گانه اسم این شرکت به آی پراپ فرم تغییرکرد.

آدرس سایت به ای پراپ فرم تغییر کرده و هنوز دیتاها و عکس های پراپ ترید فاند در سایت مشاهده می شود.

اسکم بودن شرکت ها

این گونه شرکت ها با ارائه تخفیف های زیاد و چالش های میلیون دلاری شروع به وسوسه افراد می کنند. به هیچ عنوان توصیه نمیکینم که از این شرکت چالشی تهیه کنید .

این شرکت کاملا اسکم بوده .

با توجه به اطلاع رسانی های زیادی که نسبت به اسکم بودن این شرکت در فضای مجازی انجام شد این شرکت با تغییر نام دادن , قصد فریب افراد بیشتری را در این حوزه دارد .

 

پیج اینستاگرام این شرکت چندین بار تغییر کرده است. تمامی کامنت های منفی پاک میشد و کسی جایی حق اعتراض نداشت .

مراقب شرکت های نوپای پراپ باشید

 

در شرکت های قدیمی و معتبر 3 شرکت زیر مورد تایید مجموعه ما می باشد

سرمایه گذار برتر

پراپی

آرکن پراپی

پراپ های معتبر 

مجموعه ما با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام داده در مورد شرکت آرکن پراپی و حضور در دفتر دبی یک سال می باشد. با این شرکت در حال همکاری می باشد که تا این لحظه هیچ گونه مشکلی نداشتند .

توصیه ما استفاده از آرکن پراپی می باشد .

 

پراپ فرم ها شرکت های سرمایه گذاری هستند. با ارائه سرمایه خود به تریدر هایی که موفق به گذراندن چالش خود شده اند.  80 درصد سود خود را به تریدر ها می دهند .

این شرکت ها به دنبال تریدرهای کم ریسک می باشند تا سرمایه خود را به انها متصل کنند .

در این بین شرکت هایی مثل نیترو پراپ و اف ایکس فایننسر و آی پراپ فرم هم هستند که فقط به دنبال فروش چالش ها و کسب درامد از این راه می باشند .

این شرکت ها بعد از به دست اوردن مبلغ های بزرگ به بهانه های مختلف خدمات خود را قطع می کنند و سایت انها از دسترس خارج می شوند .

 

آرکن پراپی یکی از شرکت هایی هستن که در مرحله ریل به تریدر ها حساب ریل واقعی میدهد و مثل حساب معمولی بعداز کسب سود قابلیت برداشت دارد . این شرکت با بروکر اس تی پی تریدینگ قرارداد دارد و یکی از مزیت های این پراپ داشتن قرارداد با یک بروکر است در صورتی که پراپ های اسکم از همه بروکر های خدمات ارائه می دهند و حتی بروکر هایی که به ایرانی ها خدمات نمی دهند .

در انتخاب پراپ نکات ریز را باید مورد توجه قرار داد که در این مقاله به تعداد زیادی از این نکات اشاره کردیم . وب سایت مارا دنبال کنید تا از مقاله های دیگر و مطالب رایگان اموزشی بهرمند شوید .

در مقاله های دیگر سایت پراپ نیترو و اف ایکس فایننسر را مورد بررسی است. این مقاله ها نیز به شما کمک می‌کند بهتر این نوع شرکت ها را بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *