اسکم شدن نیترو پراپ

کلاهبرداری نیترو پراپ 

اسکم شدن نیترو پراپ : پراپ ها شرکت های سرمایه گذاری هستند که به واسطه پول و سرمایه ای که دارند در زمینه بازار فارکس در جهت جذب تریدر حرفه ای اقدام به واگذاری سرمایه به این تریدرها می نماید .

در صورتی که تریدر بتواند چالش ها را با موفقیت پشت سر بگذارد شرکت از سرمایه خود طبق قوانین مشخص به تریدر حساب ریل می دهد تا در سود ان شریک باشد .

این وسط شرکت هایی هستند که از نبود نقدینگی بین تریدر ها سو استفاده می کنند و با فروش چالش ها کسب سود می کنند .

متاسفانه در چند وقت اخیر شرکت های زیادی در عرصه پراپ شروع به فعالیت کرده اند . که خیلی از این شرکت ها هیچ گونه پشتوانه مالی برای ارائه سرمایه به تریدر ها ندارند .

شرکت نیترو پراپ با یک هجمه تبلیغاتی بسیار زیاد وارد بازار ایران شد این شرکت بر خلاف شرکت اف ایکس فایننسر ادعای خارجی بودن نکرد و با تبلیغات زیاد و تخفیفات بالا وارد بازار شد .

بعداز گذشت چند ماه اطلاعیه اسکم شدن نیترو پراپ در کانال تلگرام خود منتشر کرد :

با سلام و احترام

بدینوسیله به اطلاع کاربران محترم نیتروپراپ و فعالان حوزه پراپ می‌رساند، ولت‌های این مجموعه در روز دوشنبه ۲۶ آگوست ۲۰۲۴ مورد دستبرد یکی از اعضای شرکت قرار گرفته و تمامی موجودی تتری این ولت‌ها به سرقت رفته است!
علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تا لحظه انتشار این اطلاعیه، موفق به بازگرداندن وجوه نشده‌ایم و موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری می‌باشد.
بنابراین و با توجه به شرایط موجود، نیتروپراپ متاسفانه قادر به پرداخت سود کاربران و ادامه مسیر نمی‌باشد.
اما با توجه به تعهد اخلاقی مالکان مجموعه نسبت به وجوه پرداخت شده بابت چالش‌ها، هیات مدیره تصمیم گرفته است که طبق شرایط و ضوابطی، مبالغ پرداخت شده از سوی کاربران را به ایشان عودت دهد.
این بازپرداخت شامل تعدادی از افرادی می‌شود که چالش‌های یک و دو را پاس کرده یا پاس خواهند کرد و به مرحله حساب Real می‌رسند.
از کاربران محترم درخواست داریم، ضمن حفظ آرامش خود اطلاعات زیر را به ایمیل info@nitroprop.com ارسال نمایند، تا شرایط و ضوابط بازپرداخت (Refund) به اطلاع ایشان رسانده شود و در زمان مقرر نسبت به بازپرداخت وجوه اقدام شود.

۱-نام و نام خانوادگی
۲-تلفن همراه
۳-شماره اکانت معاملاتی
۴-مبلغ پرداختی (به تتر)
۵-آدرس کیف پول تتر TRC20

در پایان ضمن ابراز تاسف مجدد، تاکید می‌نماید که این شرایط، بخاطر سرقت صورت گرفته پیش آمده و هیات مدیره نیتروپراپ مصمم است تا دین خود را به تمامی افرادی که چالش‌های خود را پاس کرده‌اند ادا نماید.

با این تفاسیر این شرکت هم بعد از فروش زیادی چالش و عدم برگشت سود تریدرها با اعلام ورشکستگی پایان راه خود را اعلام کرد.

شرکت آرکن پراپی با توجه به این که بیش از 1 سال است در زمینه پراپ در ایران فعالیت می کند و با توجه به ارائه حساب ریل واقعی در بروکری طرف قرارداد خود برای ما اعتبار بیشتری نسبت به پراپ های دیگر دارد.

باز توصیه می کنیم قبل از خرید پلن شرکت آرکن پراپی را بررسی و با توجه به نتیجه حاصل شده برای خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *