الان طلا بخریم یا نه؟

الان طلا بخریم یا نه؟

خرید طلا

در این ویدیو درمورد خرید طلا به دید سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت هست و احتمال اینکه قیمت از این محدوده هم تا حوالی 3.200.000کاهش پیدا کنه هست.
اگر قصد خرید دارید و ریسک پذیر نیستید می‌توانید به صورت پلکانی خرید کنید مثلا در همین حوالی قیمت 3.400 میلیون نصف مبلغ مد نظرتون رو خرید کنید و در قیمت های پایینتر یک چهارم یک چهارم اضاف کنید ولی باید این نکته رو توجه داشته باشید که احتمال افزایش قیمت هم هست و این باعث می شود که شما با خرید 50 درصد مبلغ و افزایش قیمت از خرید مابقی جا بمانید.

اما اگر دیدتون برای 1سال آینده هست با توجه به تورم پیش رو و انتخابات امریکا 4سال سختی را پیش رو داریم و این تحریم ها باعث افزایش نرخ دلار و طلا می شود که این قیمت ها قیمت جذابی برای خرید می باشد.

اگر از دسته کسانی هستید که روی طلا نوسان گیری می کنید این تحلیل برای شما زیاد کاربردی نمی باشد چون ما بر اساس دیدگاه سرمایه گذاری تحلیل را انجام داده ایم.

حتما ویدیو را تا اخر ببینید و برای دیدن اپدیت های جدید حتما پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید. برای خرید طلا توصیه ما طلای دسته دوم یا طلای ابشده هست که بابتش اجرت و کارمزد نمیگیرن. به زودی نقطه خرید سکه روهم در پیج و سایت قرار می دهیم حتما مارا دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *