شرایط و قوانین آکادمی بورس حامد کامرانی

شرایط و قوانین آکادمی بورس حامد کامرانی

شرایط و قوانین

آکادمی بورس حامد کامرانی دوره های بورس و فارکس و تمامی دوره های مرتبط را در شیراز به صورت حضوری برگزار میکند. همچنین برای شما دوست عزیزی که در شیراز حضور ندارید نیز دوره های به صورت فایل پس از خرید هر دوره در اختیار شما قرار میگیرد.

قوانین استفاده از دوره ها

اگر در شهر شیراز حضور فیزیکی ندارید ابتدا قوارنی و شرایط ما را به صورت کامل مطاله کنید و پس از آن اقدام به خرید دوره نمایید.

به دلایل امنتی فایل های دوره ها پس از خرید و پرداخت وجه فایل ها در پروفایل شخصی شما قرار ندارد. از این پس اگر فرایدند خرید شما انجام شود در سیستم ما این فرایند ثبت می‌شود و پس از آن با شما تماس گرفته و فایل را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

در  صورتی که هر گونه سوال یا ابهامی با این شرایط داشتید قبل از فرایند خرید و پرداخت وجه با پشتیبانی اکادمی تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی های لازم را برای شما فراهم سازند.

یکی از شرایط شرکت در دو راه های آنلاین و فراهم کردن این دوره ها به صورت غیر حضوری نامحدود بودن ظرفیت آن است. تمامی دوره های ما پس از اتمام پشتیبانی های مورد نیاز خود را دارند. اگر در حین دیدن دوره با مشکل و یا سوالی مواجه شدید میتوانید با پشتیبان های آکادمی در تماس باشید.

تماس با پشتیبانی : 07136270422